مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گرانی ستون فقرات را شکست / فقط 6 قلم کالای اساسی باید گران می شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی، از دولت خواست تا هر چه سریعتر برای کنترل قیمت ها شجاعانه اقدام کند.

سید البرز حسینی امروز (چهارشنبه، 25 خرداد) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در نطق اخیر خود در سالگرد رحلت امام راحل، یکی از مشکلات تضعیف انقلاب و پایه های نظام جمهوری اسلامی توسط ایران بود. دشمن در این زمینه هوشیار باشید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس ادامه داد: امروز شاهد اتفاقاتی در جامعه هستیم که باعث شد جامعه به کار دولت و مجلس اعتماد نداشته باشد. امروز مردم از لحاظ اقتصادی بسیار بیشتر آسیب می بینند و مردم انتظار دارند دولت اقدام کند.

حسینی تاکید کرد: اگر قیمت ها اینگونه افزایش می یافت چرا بحث جراحی اقتصادی مطرح شد. قرار بود تنها 6 قلم کالای اساسی گران شود و در ازای آن یارانه به مردم داده شود، اما امروز گرانی ها ستون فقرات مردم را شکسته است و دولت نباید این موضوع را تعمیم و نظارت کند چرا که جراحی بزرگ اقتصادی انجام شده است. قیمت های افسار گسیخته

وی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان نیز خاطرنشان کرد: دولت، سازمان برنامه و بودجه، مجلس و آموزش و پرورش تلاش کرده اند تا بخشی از مشکلات این قشر بزرگوار را از نظر حیثیتی حل کنند، بنابراین شاهد ادامه وضعیت فعلی نیستیم. . مجلس قطعاً آیین نامه اجرایی را رعایت می کند و رتبه بندی را منتشر می کند تا به معلمان عزیز برسد، بنابراین دولت باید هرچه سریعتر واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید  نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *