گذر سرمایه بیمه اتکایی ایران‌معین از مرز 12هزار میلیارد ریال



در این جلسه که با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ایران و بازرسان و بازرسان قانونی شرکت (سازمان حسابرسی) در محل دفتر ارتباطات در ق. . تهران به ریاست حمید دایان پی، افزایش سرمایه 54 درصدی در دستور کار قرار گرفت و به تصویب سهامداران رسید.

در ادامه جلسه مذکور، مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایران معین ضمن قدردانی از حمایت بزرگترین سهامدار در اصلاح ساختار مالی شرکت، افزایش سرمایه را از جنبه های مختلف قابل توجه دانست.

مجتبی حیدری در این خصوص گفت: پس از تحقق تصمیم مهم افزایش سرمایه، عنوان بزرگترین شرکت بیمه اتکایی از منظر سرمایه ثبت شده، بیمه اتکایی ایران معین نام گرفت که می تواند مزایای بسیاری از جمله افزایش ظرفیت بیمه اتکایی و افزایش را به همراه داشته باشد. سبد سرمایه گذاری بر اساس محدودیت ایجاد مقررات مقررات سرمایه گذاری بیمه مرکزی.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه کسب و کار این شرکت به ویژه برای ورود به بازار اتکای تکافل افزایش سرمایه ضروری است افزود: شرکت های اتکای علاوه بر موارد فوق نیاز به سرمایه قابل قبولی برای پساتحریم و اخذ مجوز نیز دارند. پذیرش حمله در خارج از کشور

روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین

بیشتر بخوانید  حساب‌های فدراسیون تنیس مسدود شد

دیدگاهتان را بنویسید