گذرگاه فرهنگی گلستان به مشهد طی دو هفته عملیاتی می شود



ایسنا / خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: پاس فرهنگی گلستان مشهد طی دو هفته آینده توسط موسسه شهر کتاب به بهره برداری می رسد.

معیتبا منتظری در مصاحبه با ایسنا وی با اعلام خبر فعالیت پاساژ فرهنگی گلستان طی دو هفته آینده ، اظهار داشت: پاساژ فرهنگی گلستان سالهاست بازار کتاب خاتون و بازار کتاب گلستان محسوب می شود اما از آنجا که کانال قدیمی وجود داشت که آب از آن عبور می کرد و بعد از آن برای مدتی خشک شد و نگرانی های ایمنی را ایجاد کرد. در همین راستا ، طی چند سال گذشته ما سعی در ایمن سازی منطقه داشته ایم. بر این اساس ، ما منطقه زیر آن را بازسازی کردیم و ساختمانهای سست آن را تخریب کردیم و در نهایت فضایی ایجاد شد که برای استفاده قبل از نوروز آماده است.

وی در مورد روند بهره برداری از گذرگاه گلستان افزود: ما طی مراحل قانونی دعوتنامه ای برای عملکرد گذرگاه فرهنگی گلستان برگزار کردیم و شرکت کنندگان ثبت نام کردند و پیشنهادات خود را ارائه دادند که از این میان غیر انتفاعی شهر کتاب سازمان پیشنهادی بهتر از بقیه داشت. “شرکت کنندگانی که اعلام کردند برنده بودند. ما قبلاً کار قرارداد با شهر کتاب را به اتمام رسانده ایم و موافقت شورای اسلامی شهر را دریافت کرده ایم و طی دو هفته آینده کار پاساژ فرهنگی گلستان در موسسه شهر کتاب.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در مورد افتتاح فاز دوم گردنه گلستان گفت: برنامه ما برای مرحله دوم گردنه گلستان نوسازی سوله ای است که هم اکنون از آن استفاده می کنیم اما این است که با استفاده فرهنگی به گردنه گلستان اضافه شود. “و طبق این قرارداد ، موسسه کتاب شهر شش ماه فرصت دارد تا آن را نیز بازسازی کند.

بیشتر بخوانید  جلسه آموزشی تبیین مفاهیم و قلمرو ماده 11 قانون استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدماتی کشور

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید