گذرنامه موقت اربعین ۱۴۰۱ | گذر موقت اربعین + اخبار گذرنامه اربعین – ایران چطور


گذرنامه موقت اربعین 1401 گذرنامه موقت اربعین + به روز رسانی تمدید گذرنامه و گذرنامه اربعین در مطلب بعدی.

وی در خصوص روند صدور «گذرنامه موقت» برای اربعین گفت: به منظور کوتاه شدن زمان صدور گذرنامه و تحمیل هزینه کمتر به زائران عزیز، مقرر شد طی توافقی با عراقی ها، گذرنامه ویژه اربعین صادر شود. “خارجی”. این گذرنامه فقط یکبار است اما نحوه صدور آن متفاوت است، یعنی شهروندان عزیز باید به پلیس +10 مراجعه کنند یا برای دریافت گذرنامه و پرداخت هزینه آن اقدام کنند و یا درخواست “گذرنامه موقت” کنند که فقط یک هزینه برای آن وجود دارد. پرداخت شده. پرداخت شده. صدور آن هزینه پست می باشد. 24 ساعت طول می کشد تا صادر شود، اما بین 48 تا 72 ساعت طول می کشد تا از طریق پست به متقاضی برسد.

سخنگوی فرایه امروز در برنامه در راه حسین با اشاره به روند شش ماهه تمدید گذرنامه گفت: راهپیمایی عظیم اربعین فرصت مغتنمی برای همه شیعیان جهان است تا با شور و نشاط در آن شرکت کنند. نهادهای دولتی، از جمله پلیس، موظفند مشارکت مردم را در این امر تضمین کنند. پلیس در راستای رسالت خود وظایف متعددی را انجام می دهد که یکی از آنها صدور و کنترل گذرنامه است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید درخواست های زیادی برای گذرنامه شده است و تراکم صدور گذرنامه داریم و از طرفی مردم مجبور به پرداخت هزینه تمدید گذرنامه هستند.

حاجیان تصریح کرد: از این رو پلیس به همکاران عراقی خود پیشنهاد داد گذرنامه هایی که تاریخ آنها منقضی شده است، هنگام خروج از مرز عراق به مدت 6 ماه، با گرفتن مهر در این مراسم معنوی شرکت کنند. بر این اساس کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده یا کمتر از یک ماه اعتبار دارد از روز شنبه می توانند به دفاتر گذرنامه مراکز استان ها یا شهرستان های محل کار این اداره مراجعه کنند و همکاران ما به مدت 6 ماه مهر صادر می کنند. پاسپورتشان را مهر می زنند تا یک بار به عراق بروند. این افزونه هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  ماجرای تکرار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا چیست؟

<п>اعلامیه گذرنامه موقت اربعین 1401 گذرنامه موقت اربعین + اخبار گذرنامه اربعین – ایران چطور؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید