گاف عجیب و غریب مجری با سابقه صدا و سیما



آنچه دیگران می خوانند:

مرتضی حیدری متولد 1347 مجری، مصاحبه کننده و گوینده اخبار رسمی سیمای جمهوری اسلامی ایران است. مرتضی حیدری این مجری باسابقه و مطرح تلویزیون به تازگی فایل صوتی ارائه کرده است. ویدئویی از مرتضی حیدری مجری با سابقه صدا و سیما را مشاهده می کنید.

زندگی شخصی مرتضی حیدری

مرتضی حیدری رهبر پیشکسوت کشورمان در هفتم خرداد 1347 در محله سرآذری تهران در خانواده ای 7 نفره به دنیا آمد. او دارای مدرک فیزیوتراپی و دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه است.

مرتضی حیدری عاشق پیاده روی است و تقریبا هر هفته به کوه می رود.

منبع درآمد مرتضی حیدری

مرتضی حیدری علاوه بر اجرا در دفترش مشغول است. او گهگاه به مشاوره و نوشتن نیز می پردازد. منبع اصلی درآمد او شرکت در رویدادها، سمینارها و کنفرانس ها به عنوان مجری است که عملاً بخش قابل توجهی از کل درآمد زندگی او از این کار است.

دکتر زهرا کاظمی با بیان اینکه اهل استان سیستان و بلوچستان است، گفت: توسط دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه های فرانسه تحصیل کرده و آقای حیدری را می شناختند، معرفی شدم. خوشبختانه آقا مرتضی در کارم کمک زیادی به من می کند. چون الان درسام خیلی سخته و مسئولیتم زیاد شده.

در این برنامه فیلم مستندی از زندگی مرتضی حیدری پخش شد که شامل گفت و گو با مادر این مجری محبوب بود. مادر مرتضی حیدریه در این مستند درباره ازدواج پسرش گفت: هر وقت به او می گفتم چرا ازدواج نمی کنی پاسخ می داد: می خواهم ادامه تحصیل بدهم. شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی به خانه مردم آورده ام.

بیشتر بخوانید  سپاهان عیار استقلال را مشخص می‌کند


دیدگاهتان را بنویسید