مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کیوان امام کیست ؟ اعترافات متجاوز سریالی دختران دانشجو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کیوان امام وردی، فعال حوزه گردشگری، به اتهام آزار جنسی و تجاوز به ده‌ها نفر بازداشت شد.


در تحولی کم سابقه، روایت ده‌ها تجربه مشابه، شکستن سکوت و هم صدایی چندین کاربر زن در فضای مجازی، منجر به واکنش lمقامات قضایی کشور


رئیس پلیس پایتخت امروز از دستگیری کیوان امام به جرم تجاوز به تعدادی از دانشجویان دختر خبر داد، دانشجویانی که اخیرا در فضای مجازی نسبت به آنچه بر آنها رفته بود، افشاگری کردند.


دستگیری کیوان امام


رئیس پلیس پایتخت با تأیید خبر دستگیری متهم کیوان امام‌ وردی گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.


خبرگزاری فارس نوشت: یک منبع آگاه در پلیس اعلام کرد: ساعتی پیش کیوان امام وردی توسط مأموران پلیس دستگیر شده است.


سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت هم لحظاتی پیش با تأیید خبر دستگیری متهم کیوان امام‌وردی بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.


وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک.الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.


رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید  ایکتا ناصر 6 ساله ساده و تمیز در روز تولد دوستش!


سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.


گفتنی است در چند روز گذشته چندین دختر در شبکه‌های اجتماعی از جنایت‌های وی مبنی بر تجاوز پرده برداشته و عنوان کردند که این متهم با ژست روشنفکری و فعالیت فرهنگی، دست به اغفال و تجاوز به آنها می‌زد.


کیوان امام کیست


کیوان امام کیست


اعترافات کیوان امام وردی متجاوز سریالی


کیوان امام در بازجویی‌ها مدعی شده که با قربانیانش در فضای مجازی آشنا شده و آنها با پای خود به خانه‌اش آمده‌اند و فقط به خاطر هیجان این کارها را انجام داده است و هیچ تنفری از زنان نداشته است.


متهم گفت در تمام موارد سعی داشته که به سوژه‌هایش علاقه‌مند نشود. او تنها دل به یک دختر بسته بود که با گذشت یک سال از رابطه‌شان به دلیل اختلافات معمولی این رابطه پایان یافته بود. بازپرس پرونده متهم را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کرده است و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی‌ها و اتهامات وی ادامه دارد.پلیس به شاکی‌ها این اطمینان را داده‌ که بدون ترس از اینکه به خاطر شرب خمر یا رابطه نامشروع مورد اتهام قرار بگیرند برای شکایت از این فرد به پلیس مراجعه کنند.


اینستاگرام کیوان امام


اینستاگرام کیوان امام وردی بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده دارد و به صورت خصوصی است و در نشانی: @keyvanemam قرار دارد. تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ این فرد همچنان فعال است. برای پیدا کردن هشتگ های ترند شده در توییتر بایستی به نشانی : twitter.com/hashtag مراجعه کنید. کیوان امام وردی از دیشب، کلیه تصاویر ایرانگردی خود را که در تلگرام به اشتراک گذاشته بود پاک کرده است.

بیشتر بخوانید  چارچوب خانواده آرزوی سرنوشت در کنار پدر و مادر و برادر!




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *