کیهان: خاتمی مردم را نادیده گرفت و مردم به نامزد وی رأی ندادند



ناصر گوامی در حالی اظهارات خود را بیان کرد که ضبط دولت روحانی پس از 8 سال موجب نارضایتی شدید مردم شد ، اما آقای گوامی پس از 8 سال که صدای مردم اشتباه گرفته شد و قول داده شد و دولت روحانی به پایان رسید ، حمایت کنید اشتباه؛ و در حالی که افرادی مانند او خاتمی را چهار سال پیش انتقاد کردند ، وقتی او به “تکرار” افتخار کرد ، و برادرش گفت: “ما اصلاح طلبان هستیم که وعده های خاتمی را تضمین می کنیم.”
ناصر گوامی در مصاحبه با نامه نیوز در پاسخ به این س questionال که “به نظر می رسد جنبش اصلاحات روز به روز در حال گسترش است ، به طوری که افرادی مانند علی لاریجانی ، ظریف و حتی ناته نوری در برخی موارد به این جنبش پایبند هستند.” دلیل این چیست؟ وی می گوید: “تفکر اصلاح طلبی ریشه در زمان انبیا دارد. همه پیامبران برای اصلاح جامعه آمدند و به گفته اندیشمندان ، اگر آنها نبودند ، بشریت صدها سال عقب بود. اصلاحات در ایران نیز از دوره مشروطه آغاز شد.
این تفکر ادامه یافت و مجلس خوبی برای دو دوره تشکیل شد تا اینکه مجلس بسته شد و سپس رضاخان آمد و استبداد بازگشت. این انقلاب به منظور اصلاحات نیز انجام شد. از این مقدمه می خواهیم نتیجه بگیریم که تفکر اصلاح طلب بسیار گسترده است.
به نظر من هشتاد درصد مردم ایران طرز فکر اصلاح طلبانه دارند. این افراد ممکن است با ما اصلاح طلبان که مسئولیت پذیر هستند و خود را نماینده یک جریان سیاسی می دانند ، مشکلی داشته باشند ، اما تفکر آنها تفکر اصلاح طلبانه است.
وی با بیان اینکه مردم از دعوت خاتمی برای رای دادن به همتی و ائتلاف جمهوری خواه (شورای شهرداری تهران) دلسرد شده اند ، ادامه داد: اگر دعوت آقای خاتمی نادیده گرفته شد ، به دلیل بی توجهی وی به تفکر اصلاح طلبانه مردم بود. “آقای خاتمی اشتباه می کند. او به هر حال از خطرات در امان نیست. ما باید از آقای خاتمی انتقاد کنیم و بگوییم که چرا شما برخلاف تفکر اصلاح طلبانه مردم عمل کردید ، اما نباید او را تنها بگذاریم.
مطمئناً با یک اشتباه نمی توان از آن گذشت. شما باید با او صحبت کنید من یکی از تحسین کنندگان او و آقای کروبی هستم و چوبش را خوردم و نوشیدم. اما من به این مسئله اعتراض دارم ، چرا آنها چنین کاری کردند؟ تلاشی که اصلاً اصلاح طلبانه نبود. یا یک روحانی که اصلاً اصلاح طلب نبود نباید از آنها حمایت کند.
لازم به ذکر است که آقای همتی در آخرین انتخابات ریاست جمهوری 4.2 میلیون رأی و اولین عضو ائتلاف ریاست جمهوری 32000 رأی را در تهران کسب کرد.

بیشتر بخوانید  ترسناک‌ترین فیلم‌ها که پای تلویزیون میخکوبتان می‌کنند

2323

دیدگاهتان را بنویسید