مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کیف ۱۰۰ میلیونی سحر دولتشاهی را ببینید l کیف میلیونی سحر دولتشاهی غوغا کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. اخبار ازدواج مجدد سحر دولتشاهی هماجون شجریان مدت هاست در شبکه های اجتماعی حضور دارد اما هنوز طرفین آن را تایید نکرده اند. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس انجمن شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است و کیفی که سحر دولتشاهی بر تن کرده دیور است و بیش از 3250 دلار قیمت دارد. اگر دلار را در بازار آزاد 30 هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این کیف 100 میلیون تومان می شود.

سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۳ مهر ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس انجمن شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

شکوه سحر دولتشاهی

حضور سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته سال 1395 توسط همسر سابقش رامبد جوان بسیار محسوس بود که به سرعت او را به شهرت رساند.

شروع فعالیت هنری او در تئاتر بود که البته فرصت های خوبی برای او فراهم کرد و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و حضورش روی صحنه او را با رامبد جوان آشنا کرد.

بیشتر بخوانید  ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو چهارشنبه ۱۶ شهریور۱۴۰۱ – ایران چطور

سحر دولتشاهی

دومین اثر سحر دولتشاهی به قول خودش

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم اما واقعیت این است که ادبیات نمایشی خواندم و نویسندگی همچنان یکی از دغدغه های من است.

در دوران دانشجویی که سر کلاس می نوشتم جزو شاگردان خوب بودم یا ترجمه می کردم. اگر وقت نوشتن نداشته باشم خیلی حسودی می کنم. نوشتن همیشه در پس ذهن من است. نمی دانم زمان آن فرا می رسد یا موفق می شوم! هنوز فکر می کنم یکی از شغل های ایده آل من نویسندگی است.

سحر دولتشاهی

عروسی سحر دولتشاهی

در 24 اسفند 1366 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. دولتشاهی می گوید: دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه وقتش رسید، آمد و با پدرم صحبت کرد. در آن زمان این پیشنهاد مطرح شد.

طلاق سحر دولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1390 بی سر و صدا انجام شد، این جدایی تا مدت ها مورد تایید طرفین قرار نگرفت، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود، هر دو معتقد بودند که مردم نباید به حریم خصوصی آنها تعرض کنند!

سحر دولتشاهی که سال 93 را به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان در خلوت گذراند و بازیگری را آغاز کرد، از این تنهایی می گوید و می گوید: سال 93 برای من سال پرمشغله و شادی بود. من تنها بزرگ شدم، نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه از بسیاری جهات.

سحر دولتشاهی

ماجرای ازدواج دوم سحر دولتشاهی

از سال 1393 شایعاتی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در رسانه ها منتشر شد که این دو واکنشی به این خبر نداشتند و بعد از مدتی موضوع به فراموشی سپرده شد.

بیشتر بخوانید  غایبان استقلال در دربی ۹۷ مشخص شدند

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، انتشار عکسی از سحر دولتشاهی در خودروی همایون شایعه ازدواج آنها را دوباره برانگیخت.

جوایز و گواهینامه های سحر دولتشاهی

بازی او در فیلم طلا و مس در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی همایون اسعدیان باعث شد تا نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهاردهمین جشن خانه سینما شود. سحر دولتشاهی برای بازی در فیلم عصر یخبندان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و سومین جشنواره فیلم فجر شد.

برای سحر دولتشاهی سال 93 نقطه عطفی در کارنامه او بود. او از یک سو پس از مدت ها ایفای نقش های فرعی در فیلم های مختلف در سومین فیلم مستانه حسین فرحبخش نقش اول را بازی کرد و از سوی دیگر با دو فیلم نسبتا خوب به جشنواره سی و سوم راه یافت. . ، “هدیه” و “عصر یخبندان”.

در عین حال «عصر یخبندان» نه تنها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، بلکه تأیید هیئت داوران را نیز دریافت کرد و سحر دولتشاهی برای بازی در «عصر یخبندان» سیمرگ کریستالنی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره را از آن خود کرد. .


اداره پست کیف 100 میلیونی صحرا دولتشاهی را ببینید کیف میلیونی صحرا دولتشاهی سر و صدای زیادی به پا کرده است. اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  برگزاری بازی ایران - امارات با حضور ۸۰۰۰ تماشاگر -

<п>پست کیف 100 میلیونی سحر دولتشاهی را ببینید کیف میلیونی سحر دولتشاهی سر و صدا به پا کرد. اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *