کیت تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن رصد ورزشی: با اعلام FS در 24 آبان ماه در مراسم اهدای لباس تیم ملی جام جهانی در قطر آشکار خواهد شد. به همین منظور امروز جلسه ای با حضور مسئولان FS در ساختمان سئول برگزار شد و توافق نهایی برای این مراسم انجام شد. پیش از آن قرار بود 30 مهر به صورت رسمی با لباس رسمی ایران پوشیده شود جام جهانی در قطر تولید شرکت مجید قرار بود ارائه شود که فدراسیون به بهانه جذب اسپانسر مالی آن را به تعویق انداخت. تیم ملی جزو آخرین تیم های حاضر در جام جهانی است که لباس های اول و دوم خود در جام جهانی را رونمایی می کند و باید دید در دو بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه و تونس از آنها استفاده خواهد کرد یا خیر.

هواداران تیم ملی در روزهای اخیر منتظر معرفی رسمی پیراهن شاگردان کی روش در جام جهانی 2022 قطر بودند.

به نظر می رسد تصویر منتسب به یوزپلنگ ایرانی که از سال 2014 به صورت یک تصویر بزرگ تار یا یک دایره روی برندهای مختلف لباس تیم ملی دیده می شود، از کیت جام جهانی فوتبال 2022 ایران حذف شده و طرح پوست یوزپلنگ جایگزین آن شده است. روی آستین و شانه استفاده شد.

این اطلاعات نشان می دهد که به احتمال بسیار زیاد طرحی که چند روز پیش سایت Footy Headlines منتشر کرد، لباسی باشد که تیم ملی در جام جهانی به تن خواهد کرد. رسانه Footy Headlines که رسانه ای معتبر در زمینه معرفی لباس تیم ها محسوب می شود، چند روز پیش طرح لباس تیم ملی را منتشر کرد که می تواند طرحی مورد تایید فیفا باشد.

بیشتر بخوانید  توی هر خونه‌ای باید این داروهای ضروری پیدا بشه! | چک کن ببین اینارو داری یا نه! + ویدئو

Footy Headlines در توضیح این کیت نوشت:

به نظر می رسد ایران برای جام جهانی 2022 لباس جدیدی به دست خواهد آورد. تصویری از کیت مینی فیفا 23 بر اساس کیت جدید خانگی ایران در جام جهانی 2022 در فضای مجازی منتشر شده است.

ایران در دی ماه سال جاری مجموعه جدیدی از لباس های برند مجید را روانه بازار کرد و قرار است بازیکنان این لباس ها را در جام جهانی قطر به تن کنند.

پیراهن جام جهانی 2022 ایران در طرحی خالی به رنگ سفید با تزئینات رنگی پرچم ایران روی یقه و سرآستین طراحی شده است.

یکی دیگر از ویژگی های بارز پیراهن جام جهانی 2022 ایران، طرح یوزپلنگ ایرانی است که در قسمت بالای آستین و همچنین در کناره ها ظاهر می شود، جایی که کمی کمتر برجستگی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید