کوچان ، قربانی انتخاب های خیالی ؛ انتخاباتی که به غیر از خارهای در حال رشد به نتیجه ای نرسیده است!


به گزارش خبرگزاری فارس در کوچان ، اجرای هر پروژه مستلزم ارزیابی ، تحقیق و مهمترین بودجه است ، بنابراین در اسرع وقت از جلوگیری از اتلاف منابع مالی و افزایش هزینه ها ، پروژه ای با بهترین کیفیت که مردم برای استفاده از خدمات وی استفاده می کنند . استثمار شده

اجرای برنامه ها و پروژه ها به منظور پیشرفت و افزایش اشتغال و انتقال به توسعه از وظایف مهم مسئولان است که باید اقدامات لازم را برای اجرای سایر برنامه ها و پروژه ها انجام دهد.

در سال های اخیر کاوش های زیادی در قوچان انجام شده است و پس از گذشت چندین سال و حتی ماه ها ، هیچ عملیات اجرایی برای راه اندازی این پروژه انجام نشده است و شواهد نشان می دهد که بسیاری از این انتخاب های بی حاصل چیزی جز نمایش و شعار نداشته اند.

به بسیاری از این پروژه ها مانور عمومی داده شده است ، اما باید از مسئولان س askedال شود که چرا قبل از حفاری و پرداخت توسط خزانه داری برای پرداخت هزینه مراسم حفاری ، هیچ مانعی در برابر مراسم تخریب برطرف نشده است.

وامی که گفتند توزیع شده اما اصلاً خبری از آن نیست !!

اولین پروژه ای که می توان به آن اشاره کرد کشتارگاه صنعتی سبک و سنگین است که کارمندان قوچان از سال 1992 بارها و بارها در حین حفاری ها ، در سپتامبر 1999 ، به عنوان یکی از پروژه های مهم هفته دولت ، به عنوان یکی از مهمترین پروژه های هفته دولت ، مانورهای تبلیغاتی انجام داده اند. گفت که پس از 8 سال انتظار ، این پروژه مهم سرانجام وارد مرحله عملیاتی و ساختمانی خواهد شد.

این پروژه که شامل استاندار سابق ، مدیر سابق جهاد کشاورزی ، نماینده مردم فعلی در مجلس ، مدیرکل وقت اقتصاد و دارایی استان ، مدیران اجرایی برخی از بانکهای خراسان رضوی و برخی مقامات شهری بود ، برنامه ریزی شده بود برای 30،000 متر مربع. متر مربع با زیربنای 5000 متر در 2 طبقه و سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال.

احمد کنعانی ، مدیر وقت جهاد کشاورزی قوچان ، در مراسم کلنگ زنی گفت: 120 میلیارد ریال اشتغال روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید به این پروژه اختصاص داده شده است ، اما مدیر فعلی جهاد کشاورزی این شهرستان اذعان کرد که سرمایه گذار اعتبار لازم را دریافت نکرده است. به کمبود اسناد.

این بدان معناست که این پروژه فقط برای نمایش و بدون تأیید و فقط با اعلام شماره فاصله تعمیر شده است و به نظر می رسد به دلیل تغییر برخی از مدیران در قوچان ، این پروژه با همان ساختاری که در در گذشته ، اما بدون تغییر در مجلس ، با حضور فرماندار و مدیر جهاد جدید کشاورزی تجدید نظر می شود.

بیشتر بخوانید  واریز یارانه نقدی شهریور ماه از امشب

هیچ وامی برای پروژه کشتارگاه صنعتی قوچان دریافت نشده است

مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به اینکه 572 هزار و 428 حیوان سبک و 16 هزار و 744 راس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد ، گفت: 44 درصد ارزش تولید به محصولات دامی اختصاص دارد و کشتارگاه فاقد پیوند در این مسیر بود.

مهران حیاتی بابیان اینکه در سال 1999 کشتارگاه صنعتی این شهرستان با سرمایه گذاری 11 میلیارد تومانی متضرر شد ، افزود: این کشتارگاه ظرفیت 1000 راس دام و 100 راس دام سنگین داشت و هیچ زباله ای از وی خارج نشد.

وی یادآور شد: سرمایه گذار در این پروژه از سال 1997 مجوزهای لازم برای راه اندازی آن را دارد که وی گفت: در ابتدا قرار بود این تسهیلات توسط بانک کشاورزی ارائه شود اما سرانجام صندوق کارآفرینی امید وظیفه تأمین تسهیلات را بر عهده گرفت اما تاکنون سرمایه گذار در تهیه اسناد و دریافت تسهیلات کوتاهی کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان با تأکید بر اینکه پیش بینی 11 میلیارد تومان مربوط به سال 97 است و اگر این پروژه امروز آغاز شود حدود 30 تا 40 میلیارد تومان هزینه در بر دارد ، توضیح داد: تاکنون اعتباری برای این پروژه و کشاورزی جذب نشده است جهاد. در صورت وجود سرمایه گذار جدید در این بخش ، آماده صدور مجوزهای لازم برای یک سرمایه گذار دیگر است.

آیا باید بارها با چوچه قوچان منتظر کلنگ کشتی باشیم؟!

مبارزه با چوخه قوچان پروژه دیگری است که بیش از یک بار توسط مقامات دولتی مانند رئیس سابق فدراسیون بازی های بومی و محلی ، نماینده مردم سابق در پارلمان ، مدیرکل اسبق ورزش و جوانان و پنجمین بار مورد بازنگری قرار گرفته است. عضو موقت شورای اسلامی. این بار دوباره ، در دهه فجر 99 ، به عنوان پیش نویس دهه ، توسط معاون وزیر ورزش و جوانان مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ، نماینده مجلس و سایر مقامات نوسازی شد. جای دیگر.

در آخرین حفاری ، رئیس اداره ورزش و جوانان کوچان اذعان دارد که این پروژه در سال 1400 به بهره برداری می رسد و وام آن 8 میلیارد تن است که از طریق وام به استان تأمین می شود و تاکنون یک میلیارد تن آن پرداخت شده است. 3 میلیارد نیز تصویب شده است.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 17 مهر 1401

پیمانکار پروژه غرق شدن کشتی چوچانگ هنوز مشخص نشده است

کوچان ، رئیس اداره ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت پروژه ضد کشتی با شهر چوهه به خبرگزاری فارس گفت: خراسان رضوی یک میلیارد تن سخت افزار برای خرید سخت افزار اختصاص داده است و اکنون این سخت افزار خریداری شده است برای شهر

محمد شایگان بابیان اینکه این پروژه در حال پیگیری 15 میلیارد ریال وام استانی و 2 میلیارد تومان وام ملی است اظهار داشت: در صورت استقرار پیمانکار قبل از زمستان ، پیمانکار شناسایی و مراحل اجرای آن آغاز می شود.

وی با تأکید بر اینکه در ابتدای پروژه برای تأمین اعتبار کافی در سطح استان و شهرسازی ، تأمین وام در سال 1400 ضروری بود ، افزود: دولت با کمبود منابع مالی روبرو است و این منجر به پروژه به مرحله ساخت “بعید است این پروژه به زودی وارد مرحله ساخت شود.

اظهارات قبلی این مقام با سخنان اخیر وی در تضاد است ، زیرا سال گذشته وی ادعا کرد که 4 میلیارد تن برای این پروژه اختصاص یافته است ، اما بدون گفتن چه 3 میلیارد ، گفت که در سال جاری 3 و نیم میلیارد فولاد در نظر گرفته شده است روند تأیید اداری!

این پروژه بزرگ و منحصر به فرد قرار بود در سال 1400 به بهره برداری برسد ، اما جدا از اینکه هنوز خبری از بنیاد نیست ، شاید لازم باشد منتظر تغییر مقام بمانیم و پروژه دوباره قربانی آن شود.

دوباره آن را بردارید و کمی دورتر از محل قبلی کلنگ باز شوید !!

در سپتامبر 1998 ، با حضور مدیر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ، ساخت پایگاه نجات جاده ای شهید کلاهدوز در روستای آلماجاق متوقف شد. پروژه ای که یکی از پروژه های هفته دولت به حساب می آمد و قرار بود برای تحت پوشش قرار دادن محورهای نیشابور ، چناران و حتی درگز به بهره برداری برسد.

حدود 2 سال از حفاری این پروژه می گذرد اما از کشف آن خبری نیست و در محل کاوش هیچ اثری از فعالیت های ساختمانی یا حتی ساخت و ساز وجود ندارد.

پایگاه جاده آلماژاک در جای دیگری و دور از کلنگ ساخته خواهد شد

رئیس جمعیت هلال احمر کوچان ، در مصاحبه با خبرنگار فارس ، یادآوری کرد که طبق قانون زمین باید سایت احداث پایگاه های امدادی اهدا شود و سند باید به نام جمعیت هلال احمر نوشته شود ، به عنوان سازمان برنامه و بودجه در این زمینه پرداخت نمی کند. پیگیری های مداوم برای پایگاه امداد و نجات جاده آلمدجک توسط دو خیریه به مساحت 3000 متر اهدا شد.

بیشتر بخوانید  شب برفی در انتظار تهران

مسعود برازنده با اشاره به اینکه برای ارائه سند از طرف جمعیت هلال احمر باید 12 استعلام از دستگاه های مربوطه مانند جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، بزرگراه ها و … دریافت شود ، اظهار داشت: زمین هایی وجود دارد که بخشی از آنها است از زمین های ملی است و مالک معمولاً از این مشکل اطلاع دارد. این بدان معنا نیست که 1100 متر زمین اهدایی برای این پایگاه متعلق به منابع طبیعی و زمین های ملی است.

وی با بیان اینکه کاهش این مقدار زمین باعث ناقص بودن پایگاه می شود ، افزود: یکی از شرایط پایگاه های امداد و نجات جاده ای دیدن مردم است که با منابع طبیعی توافق شده است بخشی از زمین های ملی برای این منظور در نظر گرفته شود. توزیع شده و کمک های لازم ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کوچان گفت: تصمیم نهایی در مورد تخصیص این قسمت از اراضی ملی باید در استان خراسان رضوی با این حال ، در تاریخ 10 ژوئن 1999 ، مدیرکل دفتر فنی و مهندسی استانداری اعلام کرد که 10 هزار متر مربع زمین برای ادغام و تمرکز واحدهای کمکی در اختیار اداره راه و ترابری قوچان قرار گرفته است ، به این ترتیب 1100 متر تخصیص داده نمی شود. به جمعیت هلال احمر.

وی با اشاره به اعتراض های مکرر بزرگراه کوچک به اجرای این بخشنامه و اخذ تأیید از مدیرکل راهداری خراسان رضوی در اوایل سال جاری برای انتقال بخشی از 10 هزار مترمربع به جمعیت هلال احمر ، یادآور شد: پیمانکار برای زمین قبلی منصوب شده است ، اما اکنون پیمانکار اعتراف می کند به دلیل تأخیر در اجرای پروژه ، مبلغ قرارداد باید مقدار مشخصی اضافه شود.

اینها تنها تعدادی از پروژه هایی است که به بهانه های مختلف و فقط برای تکمیل آمار افتتاحیه و دهه فجر یا هفته دولت در این شهر در بولتن رنگارنگ گزارش های اجرای مقامات قوچان ارائه شده است و به نظر می رسد هر رسمی که هم در سطح شهری و هم در سطح استان تغییر می کند. شما باید یکبار پروژه های قدیمی را به روز کنید.

من دوست دارم که مسئولان به جای این آشفتگی های نمادین و غیر نمادین که به هیچ حرکتی منجر نشده اند ، به جای نشستن پشت میز و صدور دستورات یا نمایشی ، برای توسعه این شهر و ایجاد جهاد کمی حرکت کنند. جلسات با یک مقام استانی و کشوری.

=========================

گزارش توسط: مجید جعفری مقدم

=========================

انتهای پیام / 70043


دیدگاهتان را بنویسید