کوهنوردی نگار جواهریان در دماوند | نگار جواهریان حلقه ازدواجش را در آورد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: نگار جواهریان 31 دی ماه 1361 در تهران به دنیا آمد. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان او یک دختر به نام نوردخت دارد. نگار جواهریان وی اخیرا در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخت.

اینستاگرام (14)

نام خانوادگی: جواهریان

تاریخ تولد: 31 دی 1361 در تهران

همسر: رامبد جوان

فرزند: دختری به نام نوردخت

سالهای فعالیت: از سال 1377 تاکنون

بیوگرافی جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم دی ماه 1360 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر در رشته صحنه نگاری و طراحی صحنه و لباس ادامه تحصیل داد و در این رشته فارغ التحصیل شد.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که مهندس عمران بود و به دلیل علاقه خاصی که به تئاتر و دنیای نمایش داشت، همیشه همراه خانواده به تئاتر می رفت و از سهامداران سینمای تهران بود.

پدر نگار جواهریان در ششم مهرماه 96 پس از مدتی تحمل بیماری درگذشت و نگار جواهریان که به شدت به پدرش وابسته بود در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر و بسیاری از اقوامش در مونترال کانادا زندگی می کنند.

ازدواج جواهریان

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که در سال 95 جشن ازدواج خود را با رامبد جوان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید  روزهای سیاه مردان فوتبال سیاه / از مداخلات غیرقانونی تا تعداد زیادی از داوران

این هنرمند سومین همسر رامبد جوان است و عروسی آنها در یونان با حضور چند هنرمند برگزار شد.

نگار جواهریان

شایعه جدایی نگارا جواهریان و رامبد یاوان

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان نیز مانند بسیاری از هنرمندان بی حد و مرز نبود و شایعاتی مبنی بر زندگی مشترک این زوج به گوش می رسید و خبرهایی از جدایی آنها شنیده می شد.

رامبد جوان همسر نگارا جواهریان در این برنامه درباره صحبت درباره حریم زندگی خود گفت:

من دوست ندارم در رسانه ملی در مورد زندگی شخصی ام صحبت کنم، اگر می خواستم صحبت کنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم در مورد زندگی خصوصی ام از من بپرسند. زندگی من مال من است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده مربوط به من و افراد زندگی من است نه چیز دیگری.

نگار جواهریان

پسر نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

اسفند ماه سال 98 بود که نگار جواهریان هنگام سخنرانی در مراسم به بارداری خود اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و در آخرین روزهای تیرماه 98 خبر تولد این زوج هنرمند توسط سپند امیرسلیمانی شنیده شد. فرزند دختر. داد و بعد از آن رامبد جوان پستی درباره پدر شدن نوشت.

جواهریان مسافری راه دور برای تولد فرزندش

پس از پایان فصل ششم خندوانه، رامبد جوان در فروردین 1377 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و کمی بعد ماجرای رامبد جوان و نگار جواهریان. سفر به کانادا ظاهر شد.

بیشتر بخوانید  جمعه اردبیل دارم: خواسته اصلی مردم توسعه جاده ها برای کاهش تصادفات رانندگی است - اخبار اردبیل - اخبار استانهای تسنیم

در ابتدا خیلی ها فکر می کردند که این زوج برای فیلمبرداری قانون مورفی به کانادا رفته اند، اما انتشار عکس آنها در کانادا و به حاشیه راندن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا فقط برای نمایش نبوده است. قانون مورفی و مشخص شد که بچنگر جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد شده اند.

تولد دختر نگار جواهریان و رامبد جوان تا آنجا پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان به این موضوع واکنش نشان داد و گفت مادر، خواهر و بستگان نگر جواهریان در کانادا زندگی می کنند و کاملا طبیعی است که این دختر بخواهد زایمان کند. در کنار خانواده اش باشد و از قضاوت های نابجای مردم شکایت کند.

نگار جواهریان

سانسور نگار جواهریان در سریال خاتون

تصویرگر جواهریان در بیلبوردهای «خاتون» اصلاح و تصحیح شد.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میر سعید مولویان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، شاهرخ فورتونیان، مهران غفوریان، مهران غافوریان، مهتاب عارفانه‌ها، مهتاب پسیانی . ماهیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی کردند.

دیگر بازیگران سریال خاتون به شرح زیر معرفی شده اند:

مدیر فیلمبرداری: هومان بهمنش، موسیقی: کیهان کلهر، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه: امین عشایری، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: بابک اسکندری، طراحی و آهنگسازی: علیرضا علویان، صدابردار: مهران ملکوتی، افکت طراح تصویر: فرید ناظر فصیحی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: مجتبی وحیدی.


بیشتر بخوانید  سفارش غذا اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید