کوثر عباسی کیست | داستان دکتر شدن تا رسیدن به رویای بچگی اش



بیوگرافی کوثر عباسی


کوثر عباسی متولد سال 1363 می باشد و اصالتا جنوبی است و در بندر ماهشهر خوزستان بدنیا آمده و بزرگ شده است .


کوثر عباسی که رویای یک «رقصنده حرفه‌ای» شدن را در سر داشت، بعد از یک «درگیری پیچیده» با پدر و مادرش که مخالف این “رویا” بودند، به بهانه‌ی تحصیل به هند می‌رود. جایی که در آن موفق می‌شود جوایز متعددی را در فستیوال‌های رقص به دست بیاورد. او سپس در سال ۲۰۱۰ به مالزی می‌رود و در آن‌جا موفق به کسب نخستین جایزه‌‌اش در یک رقابت بین‌المللی می‌شود.


بعد از انتشار اخبار و ویدئوهایش بود که کوثر تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان پناه‌جو به کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل در مالزی معرفی کند.


کوثر عباسی کیست


او در مالزی از هر فرصتی برای نشان دادن استعداد هنری خود استفاده کرده است؛ از دو روز در هفته رقص عربی در یک رستوران در کوالالامپور تا تدریس رقص در یک آموزشگاه.


کوثر می‌گوید که هرچند چند جایزه‌ در “رقص لاتین”دریافت کرده، اما برای «رقص عربی» پیشنهادهای کاری بهتری وجود دارد.


ماجرای رسیدن به رویای بچگی به بهانه ی دکتر شدن


کوثر عباسی ، زاده بندر ماهشهر خوزستان، که از چهار سالگی به رقص علاقه داشت و می رقصید از ۱۹ سالگی ایران را به قصد تحصیل و دکتر شدن ترک کرد و به هند رفت و این شروع یک زندگی تازه در جامعه ای متفاوت بود .


وی می گوید پدرم بسیار علاقمند بودند که من دکتر شوم و من در 19 سالگی به بهانه دکتر شدن ایران را ترک کردم و به هند رفتم و پس از 2 سال در یک مکالمه ی تلفنی به درم گفتم من نه می خوام دکتر بشوم و نه خواهم شد … من می خواهم یک رقصنده بشوم و پدرم بعد از یک مکث طولانی گفتند اگر شما دخترها بتوانید حقتان را از پدرتان بگیرید جهان جای بهتری خواهد شد .

بیشتر بخوانید  عکس های جدید هانیه توسلی نیوشا ضیغمی ۹۴


همسر کوثر عباسی


سوابق هنری کوثر عباسی


این جوان پر انرژی و با استعداد در کنار تحصیل با دیدن دنیای جدید به سمت هنر مورد علاقه اش سوق داده شد و برای اولین بار در کلاس رقص شروع به آموزش کرد. خانم عباسی به یوگا بسیار علاقمند می باشد و معتقد است یک رفصنده خوب باید یوگا انجام دهد .


کوثر عباسی چند سالی است که به امریکا رفته و با آقای هوشنگ توزیع در فیلم زندگینامه فریدون فرخزاد بنام شاعر نقره ای همکاری نموده است.


کوثر عباسی در هندوستان با رقصنده های هندی همکاری کرده و شهرت یاقت و سپس به مالزی رفته و با رقصنده های زاپنی و مالزی همکاری نموده است .


در مصاحبه ای که سینا ولی الله با کوثر عباسی بعنوان مهمان برنامه اش انجام داد، کوثر عباسی بیان داشتند که در دوران پندمی کرونا یک اپ برای یوگا و مدیتیشن راه اندازی کرده اند که در حال حاضر رایگان است .


separator line


بیوگرافی یاسین رامین و ماجرای جنجالی طلاقش از مهناز افشار


بیوگرافی امید اسماعیل خانی : زندگینامه پسر گوهر خیراندیش


بیوگرافی نازنین جعفریان و ماجرای ازدواج افسانه ای او


دیدگاهتان را بنویسید