“کنیا” بندر صادرات کالاهای ایرانی به قاره آفریقا است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه ضمن دریافت استوارنامه سفیر جدید کنیا در تهران ، بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، علمی و فناوری متمرکز شد. برای همکاری و توسعه روابط دوجانبه خوب هستند و باید از این قابلیت ها بیشتر استفاده شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همیشه روابط خوب و صمیمانه ای بین ایران و کنیا برقرار شده است ، از کنیا به عنوان دروازه ای برای صادرات کالاهای ایرانی به قاره آفریقا یاد کرد.

روحانی برای سفیر جدید کنیا در تهران آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که در دوره تصدی وی در ایران شاهد توسعه و تقویت روابط دو کشور باشیم.

جوشوا گاتیمو آگوتا ، سفیر جدید کنیا در تهران ، ضمن تحویل اعتبارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان ، روابط دو کشور را طولانی و در حال توسعه خواند و گفت: “بهبود روابط بین دو کشور برای من به عنوان نماینده از اهمیت بیشتری برخوردار است. دولت کنیا در ایران. “

سفیر جدید کنیا در تهران افزود: دو کشور همکاری های خوبی در زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و علمی دارند و در طول مأموریت خود سعی می کنم این روابط را بیش از گذشته توسعه دهم.

بیشتر بخوانید  سهم 33 میلیاردی دارایی های دارایی فیروزآباد - اخبار مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید