کنگره شهدای زنجان رسانه های استانی برای پوشش اخبار کنگره باید کارهای بیشتری انجام دهند – اخبار زنجان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب زنجانکنگره 3535 شهید استان زنجان قرار است در پاییز امسال برگزار شود و بدین منظور مقدمات انجام کار توسط سپاه انصارالمهدی (عج) فراهم می شود.

در همین رابطه عبدالله جعفری مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های حفاظت مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه کنگره در حال انجام است و ما در حال آماده شدن برای یک کنگره قوی هستند. “

وی با بیان اینکه اکثر کمیته های کنگره فعال هستند و کار خوبی انجام می دهند گفت: ایجاد آیتم ، چاپ کتاب ، ساخت مستند دفاع مقدس ، مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان ، سرعت بخشیدن به موسیقی و ده ها اثر ارزشمند دیگر.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای حفاظت مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: سال 1400 قطعاً سال ماندگاری برای مردم زنجان خواهد بود و در ذهن مردم باقی خواهد ماند سالها مردم. با تجربه به دست آمده از استان های دیگر ، قطعاً یک کنگره بزرگ برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری با حفظ آثار کل سپاه انجام شده و به زودی کارکنان کنگره با رهبری دیدار می کنند ، خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که بتوانیم تلاش ها و برنامه های شجاعانه شهدا و رزمندگان را ببینیم از زنجانی در این کنگره. “کشیدن.

جعفری در پایان به نقش برجسته رسانه ها در انعکاس اخبار کنگره شهدای زنجان اشاره کرد و گفت: انتظارات ما از رسانه های استان از نظر پوشش است. اخبار کنگره برای تلاش بیشتر شهدا برای کلاس یا م institutionسسه خاصی نیستند و همه افراد جامعه موظفند برای خدمت به شهدا تلاش کنند. متأسفانه ، در استان ها پوشش رسانه ای کمی وجود دارد اخبار کنگره تلاش کمی انجام می دهد تا انتظار داشته باشد تلاش خود را دو برابر کنند.

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی هایما S5 از هفته آینده + شرایط اقساط

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید