مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کنگره زنان تاثیرگذار گامی موثر در جهت غلبه بر هژمونی زن غربی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش سراج24محمدحسن جعفرزاده در خصوص برپایی کنگره زنان تأثیرگذار پیشنهاداتی ارائه کرد که محورهای آن به شرح زیر است:

كميسيون وضعيت زنان يك نهاد قديمي سازمان ملل است كه يكي از اولين وظايف آن كمك به پيش‌نويس اعلاميه جهاني حقوق بشر و بعداً طراحي آموزش‌ها و دستورالعمل‌هايي بر اساس مفاهيم و ارزش‌هاي غربي زنان بود. . حقوق، به یکی از اصلی ترین نهادهای بین المللی در ایجاد و اشاعه فرهنگ مخرب #زنان_غربی تبدیل شده است.

لغو عضویت ایران در این کمیسیون فقط ما را از حق رای محروم کرد و نماینده ایران همچنان می تواند در این کمیسیون شرکت کند و نظر خود را اعلام کند. اما جریان غرب و جبهه ضدانقلاب با تبلیغات سنگین رسانه ای سعی کردند این اتفاق را یک پیروزی بزرگ برای خود جلوه دهند.

از سوی دیگر، برگزاری این کنگره بزرگ زنان، بی سابقه در تاریخ انقلاب اسلامی، گامی مهم در راستای تثبیت پیام نوین جمهوری اسلامی در عرصه زنان، خارج از هژمونی تلقی می شود. روند غربی

با در نظر گرفتن دستاوردهای مهم این کنگره از جمله تأسیس اتحادیه بین المللی زنان تأثیرگذار، تأسیس صندوق بین المللی نوآوری و شکوفایی برای حمایت از فعالیت های زنان تأثیرگذار، تأسیس سازمان بین المللی غیردولتی زنان. دیده بان حقوق، ایجاد سیستم نظارتی «دنیای آموزش زنان» و … این اجلاس به جنبشی اجماع برای ساختن الگوی جدید از زنان، مبتنی بر عناصر اصیل انسانی و به دور از دیدگاه لذت‌گرایانه و انحرافی از سبک زندگی زنان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  روز قرمز بازار برای ایران خودرو / ۲۵ خودرو ارزان شد + لیست بازار و کارخانه

آنچه موجب خشم و هجمه رسانه های غربی و همفکران داخلی و خارجی آنها شد، حرکت زنان موفق ایرانی در شکل گیری این حرکت تمدنی بود. جبهه انقلاب و جریان‌های رسانه‌ای هماهنگ به این نکته مهم توجه کنند که این کنگره اولین رویداد بزرگ و جهانی «گفتمان زنان انقلاب اسلامی» و تلاشی موفق در راستای نهادینه‌سازی بین‌المللی در برابر گفتمان تلقی می‌شود. زنان_غربی

لذا پیشنهاد می شود نخبگان و رسانه های انقلاب نهایت تلاش خود را برای آشنایی با این کنگره و دستاوردهای ویژه آن به کار گیرند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *