کنگره ای که نمی تواند اخبار مربوطه را منتشر کند



به گزارش ایرنا ، کنگره ملی استان اصفهان و توسعه ملی که قرار بود به دلیل ضعف در ایجاد یک برنامه قدرتمند برای پوشش اخبار مقالات علمی و پژوهشی خبری در کنگره ، بستری را به صورت شخصی و عملی فراهم کند. وی بر اساس مشکلات و مشکلات استان اصفهان و راه حل های آنها ، روزنامه نگاران را در ارائه فقط اخبار عمومی محدود کرد.
اگرچه به دلیل تشدید ویروس کرونا ، پوشش رسانه ای به صورت حضوری ارائه نشد و خبرنگاران توانستند مراسم افتتاحیه کنگره را با یک برنامه خاص پوشش دهند ، اما پس از سخنرانی های اولیه پوشش جلسات تخصصی غیرممکن بود.
هرچند در کنفرانس مطبوعاتی اولین کنگره اصفهان و توسعه ملی اعلام شد که امکان پوشش مجازی کنگره وجود دارد ، اما پوشش جلسات تخصصی کنگره از طریق فضای مجازی امکان پذیر نبود و خبرنگاران با آن روبرو شدند.

در این کنگره 170 مقاله در قالب 32 جلسه در زمینه های تاریخ ، فرهنگ ، جامعه ، بهداشت ، صنعت و فناوری ، گردشگری ، توسعه علمی ، مدیریت و اقتصاد ، هنر ، معماری و برنامه ریزی شهری ، رسانه ، کشاورزی ، آب ، محیط زیست ، جوانان و ورزش برای سه روز برنامه ریزی شده است.

این نشست سه روزه به مهمترین مسائل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان می پردازد و یکی از نادرترین کنگره های تحقیقاتی است که اصفهان را از این طریق کاوش می کند.
به گفته مسئولان و کارشناسان ، اگر نتایج و نتایج کنگره با اجرای کشور و استراتژی های آن مطابقت داشته باشد ، قطعاً اخراج کارگران به پیشرفت اصفهان کمک می کند.
در این کنگره ، مشکلات اصلی استان اصفهان که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند ، از جمله آلودگی هوا ، آلودگی خاک ، محیط زیست ، آلودگی آب و زمین ، بحران آب و بحران تالاب گاوهونی و همچنین چالش ها و موانع پرورش آبزیان ، استان طیور و دام و راه حل های مقابله با آن به صورت علمی ارائه می شود.
“آلودگی هوا منبع چالش ها و راه حل های استان اصفهان است” ، “نگاهی به نتایج وزارت نیرو در تأمین رودخانه زاجندرود و تالاب های بین المللی گاوونی طی هفت دهه گذشته” ، “وضعیت فعلی با آب آشامیدنی در شهرهای استانها – برنامه های پیش رو “،” بحران گرد و غبار در منطقه اصفهان و تثبیت آن از طریق پنتونیت فناوری “،” چالش ها و استراتژی های حفاظت از محیط زیست از اماکن ورزشی “،” چالش ها و چشم اندازهای مشارکت ورزشی زنان “، از جمله عناوین از 170 مقاله علمی ، ارائه شده در این رویداد است.
“الگویی از موتورهای توسعه گردشگری در اصفهان” ، “سیستم بازاریابی م ،ثر ، تنها راه غلبه بر چالش ریسک مداوم در بازار کشاورزی” ، “نقش و تأثیر انقلاب اسلامی و حمایت مقدس در فرهنگ دینی اصفهان “،” آب به اصفهان نیاز دارد ، اقدامات و چالش های پیش رو ، مدیریت آب و اصفهان “،” حاشیه نشینی و چالش بزرگ کلانشهرها “،” پیامدهای بهره برداری کنترل نشده از منابع استراتژیک آب زیرزمینی “،” چالش ها و راه حل های مدیریت بحران در آب در فلات مرکزی ایران “،” بررسی تأثیر بهره برداری طولانی مدت از افق آبهای زیرزمینی در هواپیمای ممنوع کاشان بر کیفیت آب باقیمانده “یکی دیگر از نشست های تخصصی این کنگره سه روزه است.
“چالش ها و موانع آبزی پروری ، طیور و دام در روستاها و راهکارهای مقابله با آنها” ، “ارزیابی توسعه محصولات گلخانه ای و تأثیر آن بر توسعه پایدار روستا ، عوامل اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی م affectثر بر منابع آبی و “بیو” ، “استراتژی های بهبود هماهنگی و همکاری بین بخشی و بین منطقه ای در حوزه زاجندرود برای مدیریت یکپارچه منابع آب” ، “شهرهای اقماری اصفهان ، ایجاد تعادل در توسعه شهری” ، “کیفیت زندگی به ادغام حمل و نقل و حمل و نقل بستگی دارد” و محیط زیست “و” توسعه حمل و نقل جمعی شهری در اصفهان ، برنامه ها و چالش های پیش رو “از دیگر چالش های پیش روی اصفهان است که طی سه روز در این کنگره مورد بحث قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  اهواز و دزفول از بهترین شهرهای آزمون سراسری هستند

اولین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی ، چالش ها و فرصت های پیشرو روز سه شنبه در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد و تا 15 ژوئیه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید