کنفرانس ناسا را ​​امشب زنده / پرواز آزمایشی دوم استارلینر را مشاهده کنید


به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت فارس فضا، اداره ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده ، ناسا در کنفرانس مطبوعاتی خود امروز ساعت یک بعد از ظهر این رویداد در منطقه زمانی شرقی (21:30 به وقت تهران) برگزار می شود و فرصت تماشای آنلاین و زنده آن در مورد پروژه Starliner صحبت خواهد کرد.

Starliner قرار است دومین پرواز آزمایشی بدون سرنشین خود را انجام دهد ایستگاه فضایی برای انجام این کار در تاریخ 30 ژوئیه. هجده ماه پس از پرتاب ناموفق فضاپیمای تجاری بوئینگ ، ناسا قصد دارد فضاپیما را مجدداً در تاریخ 8 آگوست با آزمایشی به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کند و بدین ترتیب انحصار خود را ایجاد کند. فضاX را در این زمینه نابود کنید.

این مأموریت که آزمایش پرواز مداری 2 (OFT-2) نام دارد ، جمعه (30 ژوئیه) در اتحاد اطلس وی اتحاد از چهل و یکمین مجتمع پرتاب فضایی در ایستگاه فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا انجام می شود.

این سفینه فضایی بیش از 400 فروند دارد پوند حمل (181.5 کیلوگرم) و خدمه ناسا به ایستگاه فضایی و حمل بیش از 550 پوند بار (249.5 کیلوگرم) ، از جمله مخازن اکسیژن قابل استفاده مجدد (NORS) ، که تنفس را تأمین می کنند. ایستگاه هایی را برای اعضای خدمه در زمین فراهم می کند اساسابودن.

علاقهبیا دیگه آنها می توانند کنفرانس ناسا امشب سایت این سازمان را به صورت زنده تماشا کنید.

پایان پیام /


بیشتر بخوانید  اختصاص ۹۰ درصد تسهیلات صندوق به کسب و کارها

دیدگاهتان را بنویسید