کنفرانس ملی مدیریت تجارت در شرایط بحرانی در کردستان آغاز شده است



به گزارش ایرنا ، رئیس دانشگاه کردستان روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه این کنفرانس اظهار داشت: دانشگاه های جهان دو هدف اصلی را دنبال می کنند ، یعنی آموزش ، هدف اصلی آنها بالا بردن سطح علمی و تربیت افراد مستقل ، قدرت توسعه اثربخشی است برای توسعه در کنار.

رحمت صادقی هدف هر دو دانشگاه را انجام مسئولیت اجتماعی و تأثیرگذاری در جامعه دانست و افزود: مأموریت محلی ، منطقه ای و استانی هر دانشگاه کمک به حل مشکلات و توسعه جامعه برای تأمین نیازهای خود است.

وی با بیان اینکه کنفرانس مدیریت بازرگانی در شرایط بحران و عدم قطعیت هر دو هدف را تحت پوشش قرار می دهد ، افزود: محورهای این کنفرانس کاملاً تخصصی است و همراه با حمایت دستگاه های اجرایی استان می توان به اهمیت برگزاری این کنفرانس از نظر علمی پی برد.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه تجارت در جامعه افزود: در کشور ما شاهد بحران هایی از جمله جنگ ، بلایای طبیعی ، خشکسالی هستیم و در دو سال اخیر شاهد همه گیری کوید 19 هستیم. بحران ، که دانشمندان را ملزم به ایفای نقش می کند. “از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کرده و برای مدیریت بحران تدابیری اندیشید.

وی با اشاره به ترس و استرس مردم و مشکلات روحی و روانی ناشی از بحران ها ، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت موجود نیاز به تغییر روش ، رفتار ، کار و سبک زندگی داریم و از موانع نهراسیم.

صادقی با بیان اینکه یک نمونه بارز موفقیت در زمینه بحران کرونا تغییر مسیر آموزش چهره به چهره به مجازی است ، اظهار داشت: در سال 2009 ما با چالش های زیادی روبرو شدیم و در مقابل این تغییر مقاومت کردیم ، مهمترین آنها موانع مالی بود ، اما ما توانسته ایم از این بحران عبور کنیم.

بیشتر بخوانید  فال کائنات امروز | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! | از این فرصت بی بهره نمون! + تفسیر دقیق

در تاریخ 6 و 7 ژوئیه ، دانشگاه کردستان میزبان کنفرانس ملی مدیریت تجارت در بحران و عدم اطمینان است که در آن کارشناسان استانی و ملی راه حل هایی ارائه می دهند.

عناوین کنفرانس شامل “مباحث کمی ، مدیریت تولید و عملیات در بحران و عدم اطمینان” ، “بازاریابی ، ارتباط با مشتری و مدیریت برند در شرایط بحرانی” ، “کارآفرینی ، نوآوری و نقش آنها در عبور از بحران” ، “تصمیم گیری و” برنامه ریزی استراتژیک در شرایط عدم قطعیت و عدم اطمینان “،” مدیریت نهادهای گردشگری در بحران “،” مدیریت منابع انسانی ، بهره وری و دستاوردهای سازمانی در بحران “،” ساختارهای سازمانی و شرکت های نوپا در بحران و عدم قطعیت “.

دانشگاه کردستان از سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرد ، زیرا دانشگاه سنندج به دانشگاه تربیت معلم در تهران پیوست و بعداً به یکی از پردیس های دانشگاه رازی کرمانشاه تبدیل شد. مرکز آموزش عالی به عنوان “دانشگاه کردستان” شناخته می شود.

این دانشگاه در حال حاضر دارای هشت دانشکده است ، از جمله زبان و ادبیات ، علوم انسانی و اجتماعی ، علوم پایه ، کشاورزی ، منابع طبیعی ، مهندسی ، هنر و معماری ، علوم پایه و مهندسی – بیجار ، و در حال حاضر بیش از 12000 دانشجو در 56 رشته دارد. 114 دوره کارشناسی ارشد و 30 دوره دکترا در این دانشگاه تدریس می شود.

با پذیرش بیش از 600 دانشجوی بین المللی ، این دانشگاه توانسته است در بعد بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید