کندوزی از پرداخت وام بازنشستگان خبر داد



به گزارش سلام نو به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان بانک صادرات در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست های جدی دولت در حوزه بانکی است. تسهیلات خرد مردم در شبکه بانکی از طریق اعتبارسنجی بدون نیاز به معرفی ضامن و وثیقه پستی است.

وی گفت: اقدامات خوبی از سوی شبکه بانکی کشور در این زمینه انجام شده که البته به هیچ وجه مطلوب و ایده آل نیست و اقدامات نظارتی در زمینه ارتقای بهتر، دسترسی سریع تر و ایجاد گسترده تر مردم ادامه دارد. رضایت.” “

خاندوزی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف از دستورات مدیران برخی از شعب برای تسهیل دسترسی مردم به اعتبارات خرد بدون ضامن، گفت: با این وجود اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد، مدیران عامل بانک به قدری جدی هستند که بدون غفلت به کار خود ادامه دهند. فعالیت های نظارتی

وزیر اقتصاد ادامه داد: در جلسه امروز با اعضای هیات مدیره، هیات مدیره و مدیران استانی بانک صادرات، نکات مربوط به برنامه 1401 این بانک مطابق با اولویت های دولت و شاخص های لازم در اصلاح اقدامات اقتصادی مطرح شد. ، شاخص های عملکرد بانک و مدیریت برنامه های گفتگوی خوب و سازنده.

خاندوزی گفت: هیات مدیره بانک صادرات با توجه به نیاز مستمری بگیران کشور به ویژه مستمری بگیران صندوق های دولتی که از کارگران بزرگ صادرات نیز محسوب می شوند، موافقت کرده است که 700 میلیارد تومان برای پرداخت وام کرز الحسن بدون اخذ ضمانت به آنها بدهد. .

بیشتر بخوانید  5 عنوان از خاطرات فرماندهان پلیس فاش شد

وی افزود: همچنین مبلغ 2300 میلیارد تن وام مرابحه 6 درصدی برای مستمری بگیران صندوق دولتی که فاقد ضامن خواهند بود در نظر گرفته و جزئیات و ترتیبات آن اطلاع رسانی خواهد شد. توسط خود مدیران بانک.

دیدگاهتان را بنویسید