کنترل خشم / چگونه اعصاب خود را کنترل کنیم؟


بس مانند سایر احساسات، آنها می توانند خوب یا بد باشند! برخی از خانم ها فکر می کنند اگر عصبانی شوند و ابراز وجود کنند، دیگر زن خوب و محترمی نخواهند بود احساسات خود را سرکوب می کنند. اما باید این را بگوییم سرکوب خشم علت افسردگی ایستگاه ها چه بهتر که یاد بگیرید چگونه خشم خود را به شیوه ای سالم و عاقلانه ابراز کنید. کنترل خشم ملاقات.

در این مقاله با مجله تشویق بروز بمان تکنیک های کنترل خشم بذار بهت یاد بدم

کنترل خشم / چگونه اعصاب خود را کنترل کنیم؟

کنترل خشم / چگونه اعصاب خود را کنترل کنیم؟

*خشم یعنی چه؟

وقتی کسی از مرز خصوصی ما عبور می کند ما عصبانی هستیم. اگر به سرکوب خشم عادت دارید یا خیلی زیاد خون گرم شما هستید و زود عصبانی میشی در هر دو حالت دستگاه گوارش و کنترل خشم کامل است.

* سعی کنید خشم و عصبانیت خود را بشناسید.

قبل از اینکه عصبانی بشهیعنی وقتی ناراحت هستید، اما هنوز کنترل خود را از دست نداده اید، احساس را پیدا کنید و شروع به کنترل خشم خود کنید. اگر می دانید که بعد از عصبانیت دست به کارهایی می زنید که اصلا مناسب نیست، قبل از اینکه آن کارها و رفتارها به سراغتان بیاید، آنها را تغییر دهید و به خودتان قول بدهید که آن کارها را انجام نخواهید داد.

عصبانیت مشکلی نیستمشکل زمانی است که سعی می کنیم این احساس را سرکوب کنیم و از شر آن خلاص شویم. یاد بگیرید خشم خود را بشناسید و قبل از ظهور آن را با احساسی بسیار قوی ابراز کنید به روز رسانی مثبت و بدون خطرافراد با درک بالا به راحتی می توانند خشم خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید  در مورد یائسگی زنان چه می دانید؟

12 سپتامبر

از مدیتیشن به عنوان وسیله ای برای کنترل خشم استفاده کنید.

مقداری انجام مدیتیشن آنها بسیار آرام هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک وضعیت آرام بنشینید و در حالی که به آرامی نفس می کشید بگویید: “من با هر نفس از عصبانیت خود آگاه می شوم و با هر بازدم آن را رها می کنم.” دو بار در روز، هر بار 20 دقیقه مدیتیشن این کار را انجام دهید و از این طریق احساس بهتری داشته باشید.

فهرستی از چیزهایی که شما را عصبانی می کند تهیه کنید تا تا جایی که می توانید از آنها دوری کنید.

وقتی عصبانی هستی یعنی مشت هایت را می فشاری یا دندان هایت را فشار می دهی قلبت سنگین است و نفس می کشی سریع فکر کن و به خودت کمک کن تا هر چه بیشتر آرام شوی و افکارت را برگردان و کاری را که دوست داری انجام بده. شروع به شمارش از 1 تا 10 یا حواس پرتی های مختلف انجام دهید.
عصبانیت و کنترل آن

*قبل از اینکه مرتکب هرگونه تخلفی شوید افکار خود را کنترل کنید و لطفا افکار بیهوده را از خود دور کنید. در باره مشکلی که شما را عصبانی کرد با خودتان صحبت کنید و جملاتی را زمزمه کنید.

*هر چه سریعتر آن را بگیرید از محیط مبارزه و عصبانیت خارج شویدو برای کمتر خوردن، به اتاق دیگری بروید و سعی کنید استراحت کنید.

*تتفاوت بین دفاع از حقوق خود و خشم را تشخیص دهید. اینکه شما شروع به صحبت و دفاع از حرف های خود با کلمات خود می کنید، طبیعتاً طرف مقابل را عصبانی می کند و سپس طرف مقابل شما را عصبانی و عصبانی می کند.

بیشتر بخوانید  آشنایی دقیق با 14 خوراکی و مواد غذایی دارای آنتی بیوتیک طبیعی

دیگه به ​​خودت قول نده شما خشم خود را کنترل می کنید و هر بار که پیشرفت خود را مرور می کنید و اگر پیشرفت می کنید، متوجه شوید شما قطعا فردی منطقی و منطقی هستید.

ترجمه و تالیف:
مجله روانشناسی تشویقی
(اعظم بهادر)


دیدگاهتان را بنویسید