کنایه شدید مدیرعامل پرسپولیس؛ آیا محرومیت در راه است؟


کنایه شدید مدیرعامل پرسپولیس؛  آیا محرومیت در راه است؟

دیدارنیوز – جعفر سامعی در مصاحبه با رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات یکی دو روز گذشته و ایجاد شایعات و درگیری های مختلف در فضای مجازی اظهار داشت: در ماه های اخیر بارها اعلام کردیم که فوتبال هیچ طولانی تر همان قبلی است. برای ایجاد آرامش برای ورود فوری مسئولان ضروری است اما این مسئله خیلی جدی گرفته نشد تا امروز شاهد اتفاقاتی باشیم که زیبنده فوتبال کشورمان نباشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: التهاب در فوتبال به نفع کسی نیست. ما به دنبال درگیری و تضاد نیستیم و در طول این فصل شما حتی یک مورد را نمی دانید که پرسپولیس جریان منفی یا درگیری و حاشیه سازی را شروع کند. ما دائماً تحت فشار برخی جریانات بودیم و از این نظر رنج زیادی دیدیم. البته پرسپولیس پاسخ خوبی به این رفتار در زمین داده و تاکنون در بالای جدول باقی مانده ایم. امیدوارم این راهنما با کسب عنوان قهرمانی پایان یابد.

وی افزود: چند روز پیش از همکارانم در این باشگاه خواستم گزارشی از اتفاقات علیه پرسپولیس در فضای مجازی تهیه کنند. نتیجه گزارشی که دریافت کردم واقعاً تلخ است. اسنادی که در این گزارش با آنها روبرو شدم آنقدر عجیب هستند که باور کردن این میزان حاشیه سازی برای یک تیم فوتبال باورنکردنی به نظر می رسد. اینها مشکلی نیست که بتوانیم به راحتی از پس آن برآییم.

وی افزود: “من هرگز اجازه ندادم كه افراد در این باشگاه جریان یا خط كناری در فوتبال را شروع كنند و مردم شاهد هستند كه در مقابل جریان دنده ها ، سیاست ما این بود كه با این كار به فوتبال كمك كنیم ، اما آیا این مورد؟” “آیا مسئولان فوتبال اقدامات ما را دیدند؟ آیا آنها به حقانیت پرسپولیس رأی دادند؟ چگونه ممکن است قبل و بعد از هر بازی با ده ها حاشیه روبرو شوید و در نهایت به پرسپولیس متهم شوید؟ آیا این حجم از اتفاقات بحث برانگیز علیه یک تیم نیست؟ عجیب؟ برای شما به عنوان مخاطب فوتبال؟

بیشتر بخوانید  خرده استرس چیست؟ | چطور خرده استرس خود را مدیریت کنیم؟

وی با بیان اینکه “کدام باشگاه در جهان آماده مقاومت در برابر چنین فشاری است؟” گفت: “از یک طرف ما با یک بحران مالی بی سابقه روبرو هستیم و از طرف دیگر باید با حاشیه های زیادی علیه تیم خود کنار بیاییم. مبارزه با فضای مجازی و فکر می کنم زمان آن رسیده است که همه نهادها وارد عمل شوند و به پاکسازی فوتبال کمک کنند.

سپس سامی گفت: “فقط دو هفته از فصل بیستم باقی مانده است و بدون شک وقایع آن فصل باید در تاریخ ثبت شود.” در صورت وقایع بدتر ، مانند حمله نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس ، هیچ حکم محکمی صادر نشد ، اما برای جلب رضایت رقبا ، در تعطیلات در تهران 48 ساعت به ما فرصت داده می شود تا از بازیکن پرسپولیس محافظت کنیم. ما از این بی عدالتی ها شکایت داریم ، اما برای حفظ آرامش جامعه فوتبال ، از قاعده خارج نمی شویم و فقط منتظر ورود فوری نهادهای مربوط به وقایع پیرامون فوتبال هستیم.

سرانجام مدیرعامل پرسپولیس گفت: من از هواداران ، کادر فنی ، بازیکنان و همکارانم در این باشگاه قدردانی و تشکر می کنم. در این فصل ما همه تلاش خود را کردیم تا فصلی بدون حاشیه و آرامش خاطر را تجربه کنیم. در بحبوحه تنش وارد باشگاه پرسپولیس شدم اما در این مدت اجازه ندادم حتی یک نفر در باشگاه ما جنجال ایجاد کند. امروز هنوز منتظر اجرای عدالت برای تیم تحت هدایت خودم هستم. یادتان باشد که صبر ما در باشگاه پرسپولیس محدود است

دیدگاهتان را بنویسید