مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کنایه سنگین نویدکی از نکونام و فولاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان حضور یافت و گفت: “این جمله را در هفته های گذشته تکرار کردم ، هرچقدر هم که به پایان لیگ نزدیک باشیم ، هر مسابقه حساسیت خودش بیایید با تمرکز بالا بازی کنیم. بر خلاف انتظار ، بازی مهندسی مکانیک به یکی از سخت ترین بازی های فصل ما تبدیل شده است ، بازی هفته گذشته مقابل پیکان بسیار دشوار بود. ما راحت یا در خانه بازی نمی کنیم و همه بازی ها دشوار است و باید با تمرکز بالا انجام شود .

نویدکیا ادامه داد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است ، اگر بخواهم منطقی صحبت کنم ، صنعت نفت تنها تیمی است که در خوزستان فوتبال منطقی بازی می کند و ریشه در فرهنگ آن دارد ، فنی بازی می کند و می خواهد توپ در بازی باشد . این تیم بعد از سالها هنوز فرهنگ خود را دارد و خوشحالم که جدا از همه نتایج ، حفظ فرهنگ فوتبال خوزستان توسط این تیم بسیار خوب است. همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدوارم که خوب بازی کنیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: ما با تیم های دیگر کاری نداریم ، بازی به بازی جلو می رویم ، رقابت بین 3 تیم اول است و همه در تلاشند رتبه بهتری کسب کنند ؛ موضوعات فضای مجازی به طور کلی برای من مهم است ، من نمی خواهم به حاشیه فکر کنم و می خواهم کار فنی خود را بهبود بخشم و حتی الامکان با دیدگاه خودم و کمک همکاران شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کنم. من از نتایج و عملکرد بازیکنان بزرگ بسیار راضی هستم ، آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند و من مشکلی در تیم ندارم و نتایج تاکنون عالی بوده است و ما باید بازی کنیم و کار خود را به خوبی انجام دهیم تا آخرین بازی.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف سوم شهریور

254 251

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *