کنایه سنگین جانشین فرمانده ارتش به دولت روحانی


به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت سالروز غرور آفرین عملیات مرصاد که صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان ارتش، لشکری ​​و کشوری، خانواده ها برگزار شد. از شهدای جانباز، جانبازان و یادگاران هشتمین سالگرد دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم، که در محل بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد برگزار شد، تصریح کرد: در شب قبل از امضای تفاهم نامه، آمریکایی ها زیردریایی ها به جای جزیره عربی به جزیره ایرانی آمدند، علیرغم اینکه سیستم ردیابی آنها بی نقص بود.

وی افزود: استکبار جهانی با تمام خباثت های خود پس از امضای برجام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود و دیروز کنگره آمریکا خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام را برجسته کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ناوهای ایرانی موفق شدند ناو آمریکایی را در فاصله هشت متری که تنها سلاح آن کلاشینکف بود به زمین بنشانند.

حمله سردار فدوی به دولت روحانی/ برجام برای مدعیان خبره سرپوش گذاشتن

سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیروهای ما در حالی بود که ساعتی قبل رئیس جمهور آمریکا از عظمت نیروهای خود صحبت می کرد اما به یاری و وعده خدا نیروهایش در خلیج فارس تسلیم ما شدند.

کلاه بر کسانی که ادعا می کنند متخصص هستند

وی با تاکید بر اینکه نباید گول ابلهان دنیا را بخوریم، تصریح کرد: در برجام عده ای که ادعای کارشناسی می کردند عقلشان را از دست داده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی می گفتند ما می خواهیم بر اساس نظام سرمایه داری مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم، اما آن مردم به وعده های الهی اعتقاد نداشتند. ” “

بیشتر بخوانید  اگه فکر می کنی که خیلی زرنگی فقط با دو حرکت معادله چوب کبریت ۶=۴+۱ را به سرعت درستش کن!

دیدگاهتان را بنویسید