کنایه سنگین اشمایکل از یک شعار معروف انگلیسی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلایناز ابتدای یورو 2020 ، تیم ملی انگلیس و هواداران آن با یک امید شب و روز زندگی می کنند. برای کسب دومین افتخار بزرگ تاریخ خود در یک تورنمنت بین المللی پس از قهرمانی در جام جهانی 1966. آنها حتی برای تحقق بخشیدن به رویای خود شعاری سر دادند و گفتند: “او به خانه می آید” ، اما مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی به خانه می رود (انگلستان را مهد فوتبال می داند) ، زیرا سوخشیر قبلاً قهرمان یوروکاپ شده است. او به خانه برنگشت و اکنون می خواهد او را برگرداند.

این همان سوالی بود که کاسپر اسمیهائل ، مدافع تیم ملی دانمارک ، در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی با سه شیر به آن اشاره کرد.

مدافع تیم فوتبال لسترسیتی به س questionال خبرنگاری با این موضوع پاسخ داد: “دانمارک برای جلوگیری از بازگشت جام در خانه چه اقداماتی انجام داده است؟” گفت: اصلاً جام در خانه بود؟ “نمی دانم ، آیا تاکنون قهرمان جام ملت ها شده اید؟”

روزنامه نگار انگلیسی در پاسخ به دروازه بان تیم ملی دانمارک اشاره کرد که سوخ شیر در سال 1966 قهرمان جام جهانی شد ، که اشمی هائل گفت: “اما این جام جهانی بود ، نه یورو.

در پایان ، خبرنگار انگلیسی مجبور شد توضیح دهد كه منظور او از اینكه آیا سوخیر پس از 55 سال سرانجام می تواند جام را بدست آورد و آیا دانمارك راهی برای جلوگیری از پاسخ اشمایخل دارد ، توضیح داد.

تیم های ملی انگلیس و دانمارک امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می روند تا رقیب ایتالیایی را برای دیدار نهایی که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود مشخص کنند.

بیشتر بخوانید  توسل به امام جعفر صادق برای حاجت نی نی سایت

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید