کمیسیون مشترک نمایندگان مجلس را از انتشار حقوق و مزایا محروم کرد



به گزارش سلام نو به نقل از انتخابات، اعضای کمیسیون تلفیق علاوه بر خود اعضای شورای نگهبان و اعضای شورای اعزامی را از شمول این قانون مستثنی کردند.

در

کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از سوابق حقوق و مزایا در سامانه پاکنا خارج کرد.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق با تایید این خبر گفت: استدلال نمایندگان کمیسیون تلفیق این بود که از آنجایی که نمایندگان مجلس علاوه بر حقوق و مزایا، هزینه های دفتری (اجاره دفتر و حقوق کارکنان) را نیز دریافت می کنند، کل پرداختی می تواند به آنها بدهد. این تصور.” حقوق و مزایا. بنابراین در رسانه ها و محافل عمومی باید این چهره ها را بهانه ای برای متهم ساختن آنها به زن بودن قرار داد.

نمايندگان كميسيون مشترك، همان طور كه ​​گفته مي شود، غير از خود، اعضاي شوراي نگهبان و اعضاي شوراي اعزامي را از شمول قانون مستثني كردند.

این نماینده مجلس البته می گوید: تفکیک حقوق، مزایا و هزینه های ادارات کار سختی نیست و نباید مجلس را از شفافیت خارج کرد. بحث اعضای کمیسیون تلفیق که مخالف ثبت حقوق و مزایای نمایندگان مجلس هستند بیشتر به این دلیل است که حقوق آنها کمتر از مشاغل مشابه و پایین تر است و طرفدار شفافیت هستند. دستمزد و ترس از تفکیک مزد و مزایا. البته تصویب این طرح در کمیسیون تلفیق 45 نفره به معنای امکان پذیر بودن آن نیست و اجرای این مصوبه نیازمند تصویب در صحن علنی مجلس است. البته در نهایت در صورت عدم مخالفت هیأت امنا این مصوبه قابل اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید  نخستین رویداد «ایده‌شو» برگزار می‌شود

لازم به ذکر است که بر اساس ماده 5 قانون ششم توسعه دولت، از سال 1375 موظف است کلیه پرداختی ها به مقامات، مدیران و روسای کلیه دستگاه های اجرایی به جز وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان اتمی را درج کند. . سازمان انرژی ایران

دیدگاهتان را بنویسید