کمک های جدید به آستان مقدس بانوی کرامت در کوم و گیلان


مجید اسلامی پناه در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ، کمک های جدید به حرم بانوی کرامت را ارائه داد و اظهار داشت: سال گذشته شماره ثبت اسکان در دو استان قم و گیلان به حرم امام معصومه (س) اختصاص یافت (مانند).

وی افزود: یکی از پرونده های این شش نجیب خانه ای مسکونی واقع در شهرک بنیاد کوم است که با هدف کمک به بی خانمان ها و فقرا و مازاد مصرف آنها در سال 1394 به حضرت فاطمه معصومه (س) اختصاص یافته است. امور فرهنگی و قرآنی. “

بانو کرامت ، مدیر املاک و مستغلات حرم مطهر ادامه داد: مورد مشابه یک خطر مشترک از شش صف یک خانه در بخش 6 گیلان است که به حرم مطهر امام معصومه (س) اهدا شده است.

وی افزود: وقف در داستان ها به عنوان یک موسسه خیریه فعلی تفسیر می شود که حتی پس از مرگ شخص ، خیراتی را برای مردم به ارمغان می آورد ، به خصوص اگر وقف برای مصالح عمومی و ترویج فرهنگ آل البیت (ع) باشد.

اسلامی پناه ادامه داد: حرم امام معصومه (سلام سعادت) تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مطابق با اهداف واقفان عمل کند و برای این منظور خدمات املاک و کمک های حرم مطهر تاسیس شد که این کمک ها را مدیریت و بهره برداری می کند بهترین راه و صرف آنها در جهت اهداف واقفان.

انتهای پیام / 78023


بیشتر بخوانید  آزادی 50 زندانی بدهکار مالی از زندانهای استان البرز - آژانس مر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید