مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمک معیشتی ایثارگران کی واریز میشود ۱۴۰۲

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فداکاری بزرگ برای 1400 مستمری بگیر کشوری

دیه شهدای 1402 چه زمانی تعیین می شود؟

دولت ایران به جانبازان کمک هزینه روزانه می دهد

دولت ایران اعلام کرده است که برای جانبازانی که در جریان جنگ ایران و عراق مجروح یا اسیر شده اند، دستمزد در نظر گرفته است. این تصمیم با توجه به نرخ بالای تورم در کشور اتخاذ شد که امرار معاش را برای بسیاری از مردم دشوار کرده بود.

کمک هزینه زندگی به کسانی تعلق می گیرد که جان خود را فدای کشور خود کردند و اکنون از جراحات جنگی رنج می برند یا در جریان درگیری اسیر شده اند. دولت این مبلغ را به عنوان دستمزد روزانه درج کرده است، اما مشخص نیست چه زمانی این مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

این اعلامیه مورد استقبال بسیاری از کهنه سربازان جنگ و خانواده های آنها قرار گرفت و مدت هاست که خواستار حمایت بیشتر دولت شده اند. با این حال، برخی از دولت به دلیل عدم کمک مالی کافی به کسانی که برای کشورشان فداکاری های زیادی کرده اند، انتقاد کرده اند.

جنگ ایران و عراق هشت سال به طول انجامید و منجر به کشته شدن صدها هزار نفر از هر دو طرف شد. بسیاری از ایرانیان همچنان از آسیب های جسمی و روحی ناشی از درگیری رنج می برند.

کمک هزینه روزانه تنها یکی از اقداماتی است که دولت ایران در سال های اخیر برای حمایت از جانبازان انجام داده است. دولت اعلام کرده است که به همه جنگجویان بدون توجه به وضعیت مالی آنها خدمات بهداشتی رایگان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت انواع سکه و طلا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / طلای ۱۸ عیار گران شد

با وجود این تلاش ها، بسیاری از جانبازان جنگ همچنان با فقر و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی دست و پنجه نرم می کنند. کمک هزینه زندگی گامی در جهت درست است، اما باید اقدامات بیشتری انجام شود تا اطمینان حاصل شود که از کسانی که برای کشور خود فداکاری کرده اند به اندازه کافی مراقبت می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *