کمک به 609 مجروح در لرستان



ایسنا / لرستان مدیر جمعیت هلال احمر ، لرستان ، گفت که در سه ماهه گذشته 609 قربانی در این استان نجات داده شده اند.

صارم رضایی به خبرنگاران گفت: در سه ماه نخست سال 1400 ، معاون وزیر امداد و نجات به 609 مصدوم در حوادثی مانند آتش سوزی جنگل ها و مراتع ، جاده ، خدمات شخصی ، ساحل دریا ، رعد و برق ، سیل و سیل کمک کرد. ، صنعتی و کارگاهی و کوهستانی.

وی با بیان اینکه 177 تیم عملیاتی در این حوادث مستقر شده اند ، افزود: این تیم ها متشکل از 509 نیروی امداد و نجات در سراسر استان فعالیت های پشتیبانی را انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: کلرآباد ، ازنا ، الیگودرز ، بروجرد و پلدختر به ترتیب با 35 ، 30 ، 29 ، 17 و 10 تصادف متداول ترین شعب استان هستند.

رضایی به پایگاه های دارای بیشترین تصادف اشاره کرد و گفت: اباذر ، همه ، شوراب ، رزن و دورا چگنی پایگاه هایی بودند که بیشترین میزان تصادفات را فراهم کردند.

وی افزود: در این حوادث 188 ناوگان حمل و نقل شامل بالگرد ، آمبولانس ، آمبولانس و خودروهای نجات نوع یک و دو مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر جمعیت هلال احمر استان لرستان در 147 حادثه رخ داده است. 4 پرواز در شهرهای خرم آباد ، ازنا و سلسله با 13 پرواز نیز کمک کردند.

رضایی به امداد رسانی در تصادفات آب اشاره کرد و یادآور شد: در سه ماهه اول سال 1400 ، 6 عملیات تصادف آب انجام شده است که بیشتر آنها مربوط به رودخانه کشکان ، آبشار بیشه ، سد رودبار و تنگه هلت و حدود 14 درصد کاهش در در سه ماهه اول سال 1400 غرق شدگی و 14 درصد افزایش در مقایسه با سه ماهه اول سال 1399 رخ داد.

بیشتر بخوانید  زیرخاکی‌های ارزشمندی که در سال ۲۰۲۱ پیدا شدند + تصاویر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید