کمبود پزشک و انحصار داروخانه ها در مانشان باید برطرف شود


به گزارش خبرگزاری هواداران از زنجان ، حجت الاسلام علیرضا علی اکبری در خطبه های نماز جمعه جمعه در ماهنشان با اشاره به روز ادبیات کودک و گفت: ادبیات کودکان فصلی غفلت شده است و آموزش برای کودکان و نوجوانان را یک مأموریت دشوار می داند ، وی گفت: برای اهمیت تولیدات فرهنگی و ادبی برای کودکان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن.

املاک روز جمعه با شروع کودتای آمریکا در پایگاه هوایی از مانشان چاقوهای شهید در سال 1980 ، کودتا (نقاب) نام رمز آنها بود که با همکاری ایالات متحده و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی و عناصر آن در ارتش و فراریان ساواک و گروه های ضد انقلاب به فروش رسید سرنگونی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود ، وی افزود: شکست این کودتا به دلیل لطف خاص الهی و فضایل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که موجب رسوایی عاملان این جنایت به ویژه روحانیت شد و جاه طلبانه شد.

وی با اشاره به 20 ژوئیه ، روز جهانی جمعیت و با اشاره به خطرناک بودن جمعیت کشور ، توضیح داد: خانواده های جوان باید باروری نیز اقدام کنید مسئولین با دقت برنامه ریزی کنید تا موانع ازدحام جمعیت را برطرف کنید.

علی اکبری با اشاره به شهادت سرکوب شده امام نهم ، امام جواد الائمه که به دستور معتصم عباسی انجام شد ، ادامه داد:

من جمعه جمعه دارم ، با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها و تأکید بر ازدواج جوانان و الگوسازی بهترین ها خانواده این در اسلام شکل گرفته و موانع ازدواج را از طریق خانواده ها برطرف می کند مسئولین او آن را درخواست کرد.

بیشتر بخوانید  محدودیت‌ها و اختلال‌ گوگل برای کاربران ایرانی

وی به قیام خونین اشاره کرد مسجد جامع گوهر شاد مشهد در برابر افتتاح حجاب در سال 1314 و روز عفاف و حجاب ادامه داد: توجه به اهمیت حجاب و عفاف ، استفاده از آموزه های قرآن و پرهیز از بیان شخصی ضروری است.

علی اکبری با اشاره به حوادث منطقه و لزوم هوشیاری کامل در برابر دشمن بزرگ آمریکا گفت: در این زمینه لازم است مسئولین با دقت و آگاهی گول برنامه های شوم آمریکا را نخورید.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به کمبود آب و مشکلات ایجاد شده برای شهر ، روستاها و دهکده ها ، ادامه داد: کاهش و حل این مشکل نیاز به برنامه ریزی دارد. مسئولین و این همکاری مردم است.

وی با اشاره به گرفتگی در سطح شهر و خسارات وارد شده به دامداران و پرورش دهندگان ماهی اظهار داشت: شما باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنید.

علی اکبری با اشاره به کمبود پزشک و همچنین داروخانه در شهر مانشان خواستار تأسیس مطب پزشکان و ایجاد داروخانه در این شهر و حذف انحصاری داروخانه ها از دست افراد شد.

آخر پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید