کمبود بودجه به دلیل بی توجهی مسئولان ؛ یکی از دلایل شکست تیم های نفتی خوزستان



ایسنا / خوزستان یک کارشناس فوتبال برخی از دلایل شکست تیم های نفتی خوزستان در یک دهه گذشته را بررسی کرده است.

محسن بابادی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: در سال های اخیر عملکرد تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان همواره هواداران و مردم خوزستان را تا مرز پرتگاه سوق داده است و آنها به نتایج عجیب و استرس بسیار زیادی رسیده اند. مردم آبادان “مسجدسلیمان و شهرهای اطراف آنها وارد شده اند که هیچ جایی برای تفریح ​​و سرگرمی برای هواداران این دو تیم در طول فصل وجود ندارد و آنها یک لیگ استرس زا در وسط یا انتهای جدول پشت سر گذاشته اند و جزو آنها تنها در برخی مواقع و به طور تصادفی نتایج یا فصول خوبی داشته اند.

وی با ذکر برخی دلایل شکست تیم های نفتی خوزستان در یک دهه گذشته گفت: یکی از مهمترین دلایل شکست تیم های نفتی خوزستان کمبود بودجه در تیم های حامل نام بزرگترین نفت کشور است. شرکت “در حالی که برخی از تیم های لیگ برتر در این فصل تا 250 میلیارد تن هزینه کرده اند ، بودجه کل دو تیم نفتی خوزستان با همه گزینه های موجود کمتر از 30 میلیارد تن است. بنابراین مهمترین عاملی که کمر این تیم ها را می شکند” نمی دانم که آیا این یک مشکل مالی بوده است ، عمدا یا تصادفی.

این کارشناس فوتبال گفت: مسئولان و مسئولان استانی حتی اگر قربانی آنها باشم ، به نظر نمی رسد که خواب باشند و سهل انگاری آنها یکی از دلایل شکست تیم های نفتی خوزستان است و به نظر می رسد آنها در مجلس مشغول چرت زدن هستند. بهارستان . پیگیری مشکلات این دو تیم ، که نبض تپنده ورزش در روستاها هستند ، برای آنها آسان تر و از صمیم قلب تر است. یکی دیگر از مشکلات شرکت های نفتی خوزستان قانون منع وزارت نفت از داشتن تیم در سطح حرفه ای است و علیرغم تکرار این موضوع ، هنوز هیچ تلاشی از سوی نمایندگان این دو شهر و دیگر مسئولان استانی در طول فصل مسابقه این دو تیم هنوز در خیابان هستند و تا کنون وضعیت تیم ، بودجه ، کادر فنی ، بازیکنان و هیچ چیز برای فصل آینده مشخص نیست و من مطمئن هستم که این دو تیم هنوز در دقیقه 90 برای بعدی تشکیل می شوند آنها هنوز چنین فصل و بودجه خوبی نخواهند داشت و بازیکنانی از کلاس 3 و 4 جذب خواهند کرد و زندگی مردم را دوباره به لب خواهند آورد.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس کرج یکشنبه 23 بهمن 1401 – ایران چطور

وی تاکید کرد: “دقیقاً همه مشکلات این تیم ها در چند سال گذشته از مشکلات یکسانی تشکیل شده است ، اما مهمتر و مهمتر اینکه ما دسته های اصلی این دو باشگاه را نداریم و از آنها پیروی نمی کنیم ، به ویژه برای نفت مسجدسلیمان است. تیم اول شهر ، با وجود استعدادهای بزرگ در مسجدسلیمان ، اندیکا ، هفتکل ، لالی ، انبار ، شوشتر ، بازفت و سایر مناطق نزدیک ، هنوز واردکننده بازیکنان و مربیان خارجی است و به محض بازیکن یا مربی می رود ، بدنشان می لرزد. بلایی سرشان می آید.

بابادی ادامه داد: عدم توجه به رده های اصلی و حمایت نکردن و تشکیل تیم های استانی و ملی ، منجر به بیشترین اتلاف سرمایه های انسانی و مالی برای این شهرها و خوزستان شد و نمی دانم چه دست هایی در پشت صحنه وجود دارد که دسته بندی های نوزادان ، نوجوانان ، جوانان و امیدهای این تیم ها با وجود شرایط مناسب و حضور مربیان خوب با دانش اولیه در این شهرها شکل نمی گیرد. این سالی است که تنها آقای علیرضا ورناصری ، نماینده مسجدسلیمان ، می تواند به ما در پاسخگویی کمک کند. در آبادان هم همینطور است و از دسته های اصلی آنهایی که طلا را پوشانده اند ، تنها یک نام باقی مانده است و دیگر هیچ گونه حالت تزئینی و تشریفاتی وجود ندارد که در این شرایط غیبت آن از وجودش بهتر است.

وی گفت: آبادانی که زمانی منبع اصلی غذای تیم های ملی در همه رده ها بود ، اکنون واردکننده بزرگی است و بسیاری از نوجوانان و جوانان آبادانی به جای فوتبال بازی با مسائل دیگری سر و کار دارند. حوزه های انتخابیه آبادان و مسجدسلیمان ، وظیفه و نقش شما در مجلس دقیقاً چیست و اهداف شما برای حذف و بهبود موارد ذکر شده چیست؟ اگر برنامه ای ندارید ، از قبل به ما بگویید تا حریص نباشیم و آرام باشیم که باز هم همان سوپ و همان کاسه خواهد بود. اگر در رابطه با آنچه گفته شد اقدامات مناسبی انجام داده اید ، گزارشی مفصل به مردم روستاها ، به ویژه جامعه فوتبال ، به وضوح ارائه دهید.

بیشتر بخوانید  کشف یک گونه ماهی عجیب در اقیانوس با شکل صورت انسان! | شاید چهره واقعی پری دریایی این جانور مرموز باشه! + عکس

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید