مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کلیپ علائم بلوغ پسران جنجالی شد + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کلیپ سوریلند علائم بلوغ پسران


کلیپ سوریلند با عنوان علائم بلوغ پسران در فضای مجازی جنجالی شد


در ساعات گذشته انتشار قسمت جدیدی از سوریلند، کلی حاشیه و جنجال ایجاد کرده، توئیتر پر از نقد سوریلند است


کلیپ بلوغ زودرس پسران


این رشته‌توئیت مشت نمونه خروار است، کاربری به نام هومن در نقد سوریلند(سروش رضایی) که با «پرویز و پونه» می‌شناسیمش، نوشته:


آقا ⁦@Sooriland⁩

‏این ویدیوی آخرتون با عنوان علائم بلوغ در پسران مصداق بارز افتاده را لگد زدن است و نوعی گردن کلفتی مجازی است. شما صدها هزار فالور داری و ویدیوهاتون بارها و بارها دیده میشه و دست به دست میشه. این چند تا نوجوانی که سوژه کردید را در معرض خطر آزار دسته جمعی قرار دادید.


نوک تیز طنز نباید به سمت آدمهایی باشه که قدرت خاصی ندارند و گرنه میشه مدل شوخی های لاتهای سر کوچه که آدمهای ضعفیتر را مسخره می کردند و بساط خنده بقیه را فراهم می کردند. این بچه های نوجوان که در جستجوی هویت خودشون هستند و کسب شهرت به شدت آسیب پذیر هستند. اصلاحش مسخره کردنشون نیست.


ویدیوهای اولی که خود شما هم می ساختید و منتشر می کردید ضعیف و ساده بود. تصور کنید آدمی شناخته شده می گرفت کارهای شما را مسخره می کرد و ازش سوژه می ساخت که کامیپوتر را از این نوجوانها بگیرید که از این به اصطلاح کارتونها را نسازند. رشد با تمرین و خطا کم کم حاصل میشه نه با مسخره شدن.


آقا خسرو در کارتونهاش چه کاراکتری ازش ساخته شده؟ کاراکتری که به همه نگاه جنسی داره، از خواستگار دخترش گرفته تا دوست دخترش تا کاراکترهای داخل بازیهای کامپیوتری و یا حتی گیاهان ماده. بعد چاره این بچه ها را سوریلند چی می دونه؟ بسپاره به آقا خسرو

بیشتر بخوانید  فیلم بنزین زدن حامد سلطانی و همسرش ساعتی قبل از تصادف مرگبار!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *