کلیپ آبادان تسلیت | استوری آبادان تسلیت


کلیپ تسلیت آبادان ماجرای تسلیت آبادان متن تسلیت آبادان و تسلیت آبادان و اسامی درگذشتگان کلانشهر آبادان و حوادث امروز آبادان را بخوانید.

عکس لحظه ای وضعیت WhatsApp تسلیت به آبادان من تسلیت حادثه کلانشهر آبادان با متن + عکس پروفایل آبادانم تسلیت به تسلیت قربانیان تصادف در متروپلیس فقط از سایت ایرانی به آبادان چی میگی.

پس از حادثه دلخراش ریزش ساختمان کلانشهر آبادان، موسوی فرد در پیامی با تسلیت جان باختگان این حادثه به مردم آبادان و هرمشهر اعلام کرد: فردا چهارشنبه 4 خرداد 1401 عزادار است. در آبادان و هرمشهر.

وی در پیام دیروز خود را به خانواده قربانیان حادثه دلخراش ریزش کلانشهر آبادان که در آن تعداد زیادی از شهروندان کشته و زخمی شدند، تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

موسوی فرد در این پیام، مسئولان مربوطه را به جستجوی سریع و بی‌ملاحظه علل و عوامل این فاجعه فراخواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه در استان و سایر نقاط کشور برای جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ، یک مطالبه عمومی است. فراموش شده.

ساعت 11 صبح

احتمالاً 50 نفر در زیرزمین این کلان شهر گیر افتاده اند

به نقل از مهر«شاهدان عینی می گویند که 50 نفر زیر آوار گرفتار شده اند. با توجه به سابقه ما در حادثه پلاسک، احتمال زنده ماندن برخی از این افراد وجود دارد و عملیات برای یافتن آنها ادامه دارد.

به نقل از آرهرئیس سازمان مدیریت بحران کشور، تعداد قربانیان این کلانشهر را به ۱۱ نفر رساند و گفت: فرض می‌کنیم عده‌ای در زیرزمین کلانشهر گرفتار شده‌اند و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر خود را به زیرزمین برسانیم. “

بیشتر بخوانید  خبر مهم درباره احتمال تعطیلی مجدد مدارس

وی ادامه داد: برای نظم بخشیدن به کار و کارگروه ها تلاش شده و تجهیزات مورد استفاده با نظم خاصی شروع به کار کرده است.

رئیس مدیریت بحران کشور در خصوص روند تخلیه ساختمان های اطراف این کلانشهر گفت: تخلیه ساختمان های اطراف انجام شده و تمام تلاش می شود تا از کوچه کنار ساختمان به زیرزمین برسیم.

در پاسخ به اینکه انتظار می رود چند نفر زیر آوار باشند نام ببرید؟ وی گفت: هنوز نمی توان آمار را با دقت بالایی اعلام کرد زیرا هیچکس آماری ندارد. فرض را بر این می گذاریم که عده ای در زیرزمین کلانشهر گیر افتاده اند و تلاش می کنیم هر چه زودتر به زیرزمین برسیم.

وی در گفت و گوی تلویزیونی درباره آخرین آمار کشته شدگان این حادثه گفت: تعداد قربانیان 11 نفر است و تاکنون 32 نفر در این حادثه مجروح شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید