کلید خوردن نظام بیمه‌گری هوشمند در بیمه دانا در آینده نزدیک



به گزارش شمانیوز ، بازدید دکتر رضا جعفری و هیئت همراه از شعبه تبریز در تاریخ 6 اردیبهشت ماه، تشریح برنامه ها و سیاست های جدید شرکت در سال جاری، برآوردن انتظارات ذینفعان، کارکنان، سهامداران و بیمه گذاران از مهمترین اهداف این شرکت است. .

در ابتدای جلسه میرهاشم سیدی رئیس واحد استاد شهریار تبریز گزارشی از شعبه، عملکرد، پرتفوی و سهم بازار و همچنین نسبت زیان شعبه تحت نظارت خود ارائه کرد و سپس به بیان آینده خود پرداخت. چالش ها و برنامه ها

مدیرعامل روز بیمه در این نشست صمیمانه بر لزوم سیاست گذاری فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد و گفت: بیمه دانا در آینده نزدیک کلید سامانه هوشمند بیمه ای در صنعت بیمه خواهد بود و به عنوان الگویی برای کل صنعت بیمه ارائه خواهد شد. صنعت بیمه

وی در تشریح استراتژی توسعه بازار در این شرکت گفت: بر اساس این استراتژی چشم انداز ما 10 درصد بازار بیمه است که در نظر داریم تا پایان سال 1404 به آن دست پیدا کنیم. در حال حاضر 7.7 درصد از بازار بیمه را با تولید 8.6 تریلیون تن در سال گذشته در اختیار داریم.

دکتر رضا جعفری همچنین به موضوع تفویض اختیار به شبکه نمایندگی ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل اعتماد، محصولات خود را در اختیار شبکه فروش و نمایندگی ها قرار می دهیم تا آن محصولات را به مشتریان عرضه کنند. بنابراین لازم است شبکه فروش تمامی بسترهای لازم را داشته باشد و مانعی ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید  واکنش آمریکا به احتمال برگزاری دور هفتم مذاکرات در وین

وی افزود: مسائل زیرساختی شرکت، نحوه مدیریت و مدیریت سازمان، سازمان و ساختارهای سازمانی موضوعاتی است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد و در واقع همه باید باور داشته باشیم که دنیا تغییر کرده است و همه شرکت ها در بستر دیجیتالی هستند و به صورت مجازی و کاملا هوشمند ارائه می شود و نباید از این توسعه کسب و کار عقب بمانیم.

وی با بیان اینکه سرعت خدمات رسانی به مشتریان باید افزایش یابد، ابراز امیدواری کرد: با منطقی سازی ساختار سازمان و حذف برخی نقاط موازی، شاهد ساختار چابک کارآمد در شرکت باشیم.

مدیر عامل روز بیمه در بخش دوم سخنان خود بر لزوم برنامه ریزی برای حل مشکلات و گره گشایی و برون رفت از بحران تاکید کرد و در خصوص نحوه مدیریت شرکت، توجه به سرمایه انسانی، چابکی سازمانی، ریسک پذیری صحبت کرد. توسعه مبتنی بر بازار و فعالیت های هوشمند. ، انضباط مالی و تقویت حوزه سرمایه گذاری را یکی از مهمترین راهبردها و نقشه راه روز بیمه دانست.

روابط عمومی بیمه دانا

دیدگاهتان را بنویسید