کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در شیراز با وعده دریافت وام



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با شگرد اخذ وام از طریق موسسات خیریه، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شکات در اظهارات خود عنوان کردند که متهم ابتدا خود را خیر معرفی کرده و به منظور اعتمادسازی مبلغی جزئی به حساب عیدی آنها واریز شده و پس از جلب اعتماد پس از چند روز با وی تماس گرفته است. دوباره او گفت که یک وام کم بهره ترتیب داده است.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: کارشناسان در بررسی های تخصصی مطلع شده اند که این فرد با شگردی خاص با متهمان تماس گرفته و گفته است برای دریافت وام کم بهره باید به حسابش واریز شود. به عنوان یک شغل اداری.

وی گفت: کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم در یکی از شهرک های شیراز شدند و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بیش از 150 دادیار دارد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در اولین جلسه تاکنون به 20 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق سایت پلیس فتا در جنگ جهانی دوم با هرگونه پرونده مجرمانه در فضای مجازی مواجه شوند. پلیس سایبری Ir (اداره گزارشات عمومی) و یا با کارشناسان 096380 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  این دانه گیاهی قند خون‌تان را پایین می‌آورد


دیدگاهتان را بنویسید