کلاهبرداری حرفه ای نازگل از یک فروشگاه آنلاین



سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری گفت: صاحب فروشگاه اینترنتی با مراجعه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: خانمی که پس از تماس تلفنی با فروشگاه خود را نازگل معرفی کرد ، 2 دستگاه تلفن همراه سامسونگ به ارزش یک میلیارد ریال خریداری کرد. و کالا خواستم. آدرس خریداری شده را به تهرانسر ارسال کنید.

وی گفت: خریدار تلفن ها پس از دریافت تلفن ها به پیک اعلام می کند کارت بانکی را با خود نیاورده است و به پیک می گوید درب منزل منتظر بماند تا کارت را بیاورد. در همین حال ، یک پژو پارس سفید به سرعت از پارکینگ خانه خارج می شود و هر چقدر پیک منتظر بماند ، هیچ خبری و نشانی از طرف خریدار نیست.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: تحقیقات پلیس نشان داد این ساختمان در سه طبقه است که در طبقه اول آن یک زوج مسن زندگی می کنند و هیچ فرزندی ندارند. طبقه دوم خالی از سکنه است و طبقه سوم آن زن مسنی است که دارای دو فرزند است.

سرهنگ ناصری توضیح داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از فرزندان وی به نام “بهزاد” 5 روز قبل از تاریخ سرقت در یک مکالمه تلفنی با خریدار تلفن همراه بوده است. او به خصوص از خانه مادرش تمیز است و از سرقت چیزی نمی داند.

سرهنگ ناصری گفت: سرانجام با تلاش کارآگاهان ، نازگل در مخفیگاه خود در تهران دستگیر و متهم اعتراف کرد. آنها باید کالا را به آدرس برای اطلاع (کارفرما) بفرستند و من به بهانه اینکه کارت بانکی ندارم با تحویل کالا وارد ساختمان می شوم و سپس با برادرم منتظر ساختمان هستم. من در پارکینگ

بیشتر بخوانید  قدر این چهار وزیر دولت روحانی را خواهیم دانست

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهمان به 11 روش کلاهبرداری به همین روش اعتراف کرده اند ، افزود: کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداری را 5 میلیارد ریال تخمین زده اند.

سرانجام سرهنگ ناصری گفت که متهمان با امنیت کافی به زندان فرستاده شدند و به دارندگان فروشگاه های آنلاین توصیه کرد که برای جلوگیری از چنین جرائمی کالاها را هنگام پرداخت قیمت کالا به مشتری تحویل دهند.

47231

دیدگاهتان را بنویسید