کلاهبرداری بزرگ از برندگان خوش شانس قرعه کشی!



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» سرپرست پلیس سایبری ایران تهران بزرگ بیان کرد: شهروندی با این پلیس تماس گرفت و مدعی شد فردی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه صدای استودیو و انجام اعمال احساسی و سایر اعمال فریبنده اعلام کرد که شما برنده خوش شانس شما جذب شده اید.

این مقام مسئول متوجه شد که متخلف با ترفندهای حیله گرانه، مالباخته را متقاعد می کند که بلافاصله اطلاعات درخواستی را برای شخص متخلف مطالعه کند تا پاداش دریافت کند که شامل کد ارسال شده به وی از طریق پیامک می باشد. سرقت تمام موجودی کارت بانکی و حساب شما پاک می شود.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و بررسی های سایبری متهم شناسایی و پس از طی مراحل قضایی در یکی از مناطق تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. پلیس. .

وی افزود: شاید تمرین هایی باشد تقلب این افراد مجرمان متفاوتی هستند اما در نهایت رفتارشان یکسان است و با اعلام پیروزی مخاطب، تمام اطلاعات موجود در حساب بانکی یا کارت بانکی افراد را به طرز ماهرانه ای دریافت کرده و از آنها برای برداشت پول استفاده می کنند. از حساب مردم ..

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همانطور که پلیس بارها هشدار داده است، برای دریافت جایزه نیازی به حضور در دستگاه خودپرداز یا ارائه اطلاعات محرمانه کارت بانکی و تماس شهروندان نیست. آنها تقاضا دارند که قطعاً کلاهبرداری بوده و شهروندان نیز می توانند موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا ناجا www.ciberpolice.ir گزارش دهند.

بیشتر بخوانید  تصاویر قدیمی کربلا معالی سال 1306 / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید