کلاهبرداران ۱۰۰ میلیاردی دستگیر شدند



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهامبخش حبیبی اظهار داشت: نماینده حقوقی یکی از شرکت های اقتصادی در شیراز با مراجعه به پلیس آگاهی استان اظهار داشت: افراد ناشناس با جعل یک فقره چک 100 میلیاردی به نام این شرکت اقدام به وجه آن در شعب یکی از شرکت ها کردند. بانک های اقتصاد نوین.. در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شروع تحقیقات و با اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که کلاهبرداران پس از کلاهبرداری به شهرستان بابل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان بابل اعزام و 4 نفر از کلاهبرداران را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار حبیبی بیان کرد: کلاهبرداران در اولین بازجویی به جرم خود اعتراف و عنوان کردند که پس از جعل چک و تحویل آن، 800 قطعه سکه بهار آزادی از یکی از جواهر فروشان شیراز خریداری کردیم.

این افسر پلیس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند، به شهروندان توصیه کرد: از صدور چک های مخدوش و خط و خش خودداری کنند و در صورت سرقت چک بلافاصله به بانک مراجعه و دستور عدم پرداخت آن را دریافت کنند. . .

بیشتر بخوانید  موضع ایران در قبال مذاکرات تشکیل دولت آتی در عراق

دیدگاهتان را بنویسید