کشف 64 جسد از خرابه های ساختمان فلوریدا / 76 نفر هنوز مفقود است


به گزارش گروه بین الملل فارس ، تعداد کشته های ناشی از ریزش ساختمان مسکونی در میامی ، فلوریدا ، پنجشنبه (به وقت محلی) پس از پیدا شدن بقایای 10 نفر دیگر در زیر آوار ، به 64 نفر رسید.

یک روز پس از آنکه مقامات محلی گفتند که امیدی به یافتن گمشدگان ندارند ، دانیلا لوین کاوا ، شهردار میامی در یک کنفرانس خبری گفت که 76 نفر هنوز مفقود شده اند و می ترسند که وی جان خود را از دست داده باشد.

به گفته رویترز ، تعداد مفقودین احتمالاً تغییر خواهد کرد زیرا ممکن است هنگام فروریختن ساختمان در ساعات اولیه 24 ژوئن ، همه ساکنان آنجا نبوده باشند.

اگرچه مقامات محلی گفتند که عملیات جستجو و نجات تا نیمه شب پنجشنبه به اتمام می رسد ، اما حفاری ها در آوار ادامه دارد تا زمانی که اجساد همه کسانی که روز حادثه در ساختمان بوده اند پیدا شود.

ران دسانتیس ، فرماندار فلوریدا ، روز گذشته را روز دشواری توصیف کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال از جستجو و نجات به بازیابی اجساد مفقودان ، آنها تا زمانی که به پایین ترین سطح آوار نرسند و اجساد همه قربانیان را پیدا نکنند ، تسلیم نخواهند شد. .رد

پس از تخریب قسمت تخریب ساختمان ، جستجوی اجساد سرعت بیشتری گرفت و دسترسی به عمق آوار و استفاده از تجهیزات سنگین تسهیل شد.

اواخر روز یکشنبه ، همزمان با نزدیک شدن طوفان گرمسیری السا به فلوریدا جنوبی ، برج آپارتمان 12 طبقه میامی ، که بخشهایی از آن فروریخت ، با مواد منفجره کاملاً تخریب شد.

بیشتر بخوانید  شرح خانم کماندو از چالش های اطفا fire حریق کوه نارک گچساران

گزارش های رسانه های غربی حاکی از آن است که از زمان فروریختن برج تاکنون کسی زنده از زیر آوار نجات نیافته است.

به گفته بی بی سی ، 55 آپارتمان 12 طبقه در این بلوک فروریخته وجود داشت. برج های چمپلین قرار بود امسال در یک پروژه چند میلیون دلاری بازسازی شود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که چه عواملی باعث فروریختن قسمت جنوبی برج های 40 ساله Champlin شده است ، اما نامه ای از آوریل سال جاری وجود دارد که نسبت به وخیم شدن وضعیت ساختمان هشدار می دهد.

در سال 2018 ، یک مهندس عمران نسبت به یک نقص عمده در طراحی اصلی ساختمان و همچنین ایجاد ترک در آن هشدار داد.

انتهای پیام / متر


دیدگاهتان را بنویسید