کشف 282 کیلوگرم انواع داروها در بخش شرقی استان تهران


به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین ، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در قالب 175 تیم عملیاتی به مدت سه روز در شهرها و با آن برنامه کار کرد ، زیرا نگرانی های مردم برطرف شد و در این راستا ما توانستیم کشف کنیم. حالت خوبه در مناطق مختلف

وی گفت: “در میان کشفیات این پروژه ؛ 282 کیلوگرم مواد مخدر ، 24 وسیله نقلیه مسروقه ، 30 موتور مسروقه ، 18000 لیتر سوخت قاچاق ، انهدام دو باند مواد مخدر ، شناسایی و دستگیری 269 سارق ، دستگیری 122 فروشنده مواد مخدر ، دستگیری اراذل و اوباش مهم این است که 65 نفر شناسایی و اراذل و اوباش دستگیر شده ، 190 مهاجر معتاد دستگیر ، 323 اتومبیل توقیف ، 93 موتورسیکلت متخلف توقیف ، سه قاتل به مقام قضایی تحویل داده و کالاهای قاچاق نیز توقیف شد. مبلغ 167 میلیارد و 590 میلیون ریال و همچنین 22 قاچاقچی آنها در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان شرق تهران ادامه داد: در جریان بحث جرایم اقتصادی 417 میلیارد ریال برای انواع جرایمی که رخ داده شناسایی و پرونده های آنها به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

سردار عزیزی گفت: در حوزه ترافیک ، 177 دستگاه در جریان بحث کسانی که خودروهایشان آلوده به صدا بود ، 991 دستگاه با پلاک خراب متوقف و قانون اجرا شد و 117 دستگاه در بازرسی فنی به اجرا درآمد. دستگاهها مجبور و در اینجا همه گزارشگرانی هستند که توانایی و اقتدار را دارند پلیس قدردانی و قدردانی کنید.

بیشتر بخوانید  اظهارات تکان دهنده مربی استقلال: دستگاه یخ ساز ما به دلیل بدهی گروگان گرفته شده است / در شرایط سختی قرار داریم

وی گفت: ما بیش از 750 مجوز دادگاه دریافت كرده ایم كه برای اجرای این طرح ، كارخانه ها و توقیف هرگونه خودرو مجبور به ورود به منازل و اماكن خصوصی شدیم كه با همكاری دادگستری پلیس پلیس اعتماد به نفس بیشتری پیدا می كند و می تواند در مورد آن فكر كند. امنیت و ارتقا. “بودن.

فرمانده پلیس شرق استان تهران افزود: “من از همه افراد محترمی که با اطلاعات خود کمک می کنند و به پلیس کمک می کنند تا نگرانی های خود را در مورد ناامنی برطرف کنند تشکر می کنم و از مردم عزیز می خواهیم در مورد جرم و سایر موارد هر کاری انجام دهند.” با سیستم 110 به اشتراک بگذارید که پلیس قطعاً پس از گرفتن مجوزهای دادگاه با آن قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / 67037


دیدگاهتان را بنویسید