کشف 190 لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا به صورت غیر حضوری، از دپوی لوازم خانگی مشکوک مطلع شدند. در انباری در شهر ری، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادم.

وی افزود: در این رابطه تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام و مشخص شد لوازم خانگی مستقر در این محل قاچاق و فاقد قبض بوده است. بارگیری و مجوزهای قانونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شناسایی صاحب کالا اشاره کرد و گفت: این فرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل کیفری تحویل دادسرا شد.

به گفته بهرامی، در این عملیات 165 دستگاه آب میوه گیری، 8 دستگاه ظرفشویی، 10 دستگاه لباسشویی و 9 تلویزیون خارجی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی محموله کشف شده نیز گفت: بر اساس آنچه کارشناسان بررسی و منتشر کردند، این محموله حدود 20 میلیارد ریال ارزش داشت. همچنین اموال مکشوفه جهت جمع آوری و فروش دارایی به یکی از سازمان های تهران تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید  بیش از 102 هزار خودروی حادثه خیز به تهران منتقل شدند

دیدگاهتان را بنویسید