کشف 1.7 میلیون لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار احمد طاهری گفت: به منظور مبارزه جدی با قاچاق سوخت برای جلوگیری از تضییع اعتبارات ملی ، در سه ماه نخست سال جاری پلیس امنیت اقتصادی و مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان مختلف و موفق شد چندین باند سازمان یافته قاچاق سوخت را از بین ببرد و بسیاری از فرآورده های نفتی موجود در بازار را پیدا کند.

وی با اشاره به انهدام 34 باند قاچاق برای تأمین و توزیع سوخت و فرآورده های نفتی ، افزود: در این راستا مأموران امنیت اقتصادی و سایر رده های عملیاتی استان متخلفان را شناسایی و با مخازن اضافی 108 کامیون و اتوبوس سوخت را بازرسی کردند ، یک آنها 1.736.657 لیتر سوخت قاچاق را خارج از شبکه توزیع قانونی گازوئیل ، بنزین و نفت سفید پیدا کردند.

فرماندهان پلیس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشتر سوختگی های کشف شده مربوط به شهرهای زاهدان ، سیب سوران ، سراوان و هاش است گفت: در این راستا 51 متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی برای مبارزه با قاچاقچیان سوخت گفت: یکی از مأموریت های پلیس برخورد قاطع با شبکه ها و مافیای قاچاق کالا و ارز و پلیس با تمام توان و اقتدار با کسانی که منابع می خواهند و منافع ملی را غارت می کنند یا قاطعانه با واردات کالاهای خارجی که به تولید ملی ضربه می زند برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید  نعمت به بشاگرد رسید + عکس

دیدگاهتان را بنویسید