کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در لامرد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، فرمانده انتظامی لامرد در این خصوص گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان یک دستگاه تانکر حامل 32 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهراب زارع پور گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان لامرد با کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، باک مشکوک را بازرسی و به بررسی آن پرداختند. بیشتر متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: در این زمینه پس از ارائه گزارش توسط مقام قضایی به راننده اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی لامردا گفت: ارزش محموله سوخت قاچاق بر اساس برآورد کارشناسان اقتصادی حدود 5 میلیارد ریال است.

سرهنگ زارع پور تصریح کرد: شهروندان تمامی اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا را از طریق سامانه 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی لارستان نیز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان لارستان 33 مزاحم و مزاحم مردم دستگیر شدند.

سرهنگ محمد یوسفی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان با اقدامات فنی از مزاحمت عشایر توسط تعدادی از مشاهیر بازار مطلع شدند که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به شهرک های از پیش شناسایی شده اعزام و موفق شدند 33 نفر از این افراد را که باعث ایجاد مزاحمت برای عشایر و ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. .

بیشتر بخوانید  کشف موتور سیکلت قاچاق در فسا/متهم تعزیر شد


دیدگاهتان را بنویسید