کشف ۱۲ میلیارد کالای قاچاق در ممسنی/دستگیری اوباش در جهرم



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ محمد نیکبخت در این باره گفت: ماموران پلیس راهور سراب بهرام با گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در مسیر “قائمیه – نورآباد” به کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: پلیس در بازرسی از این کامیون یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، 12 عدد سنگ توالت، 5 هزار و 760 عدد چسب، 300 جفت کفش، 211 عدد کت، یک عدد کیبورد و چندین عدد مژه مصنوعی خارجی بدون مجوز قانونی قاچاق کرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 12 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راننده کامیون پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی جهرم همچنین از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی در این خصوص گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر استفاده 3 نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد برای برهم زدن نظم عمومی، کشتار خودروها و همچنین آسیب رساندن به خودروهای شهروندان و متواری شدن از محل، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفت. مجریان

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با شگردهای خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند هر سه عامل شناخته شده را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی افزود: از سوابق متهمان می توان به اعمال مجرمانه از قبیل شکستن شیشه خودروهای دولتی و شهروندان، تهدید ماموران، اخلال در نظم عمومی، تهدید با چاقو و اسلحه شکاری، اتلاف قدرت، فروش مواد مخدر و غیبت مکرر از زندان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  رعد و برق اندک و وزش باد شدید در برخی از استان های ایران

وی با بیان اینکه متهمان 28 تا 37 ساله پس از تشکیل پرونده به دادسرا مراجعه و از شهروندان خواستند در صورت ایجاد خسارت با پلیس امنیت عمومی جهرم تماس گرفته و گزارش بدهند.


دیدگاهتان را بنویسید