مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف یک تن و 600 کیلوگرم نارگیل غیرمجاز در نهبندان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از کامیون یک تن و 600 کیلوگرم نارگیل غیرمجاز به ارزش 480 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی امروز پنجشنبه 10 اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی و توقف خودرو برای بررسی بیشتر به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این کامیون یک تن و 600 کیلوگرم نارگیل غیرمجاز کشف و ارزش واقعی محموله قاچاق بر اساس نظر کارشناسان مربوطه 480 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: در این رابطه ماموران خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رحیمی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که به انحاء مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را به مخاطره می اندازد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به عنوان پدیده ای است که موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می شود. وی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت خود همواره آماده برخورد با قاچاقچیان و متخلفان نظم و امنیت اقتصادی است.

فرمانده انتظامی نهبندان تصریح کرد: به محض اعلام مرکز اورژانس 110 مبنی بر وقوع سیلاب بهاری و تلف شدن احشام در یکی از روستاهای نهبندان بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و بررسی های اولیه متوجه شدند بارندگی و سیل باعث تلف شدن 660 رأس گوسفند شد. دامداران و دامداران باید دام و محصول خود را تهیه کنند تا در صورت بارندگی شدید از خسارت جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  خبر عجیب درباره آب معدنی‌ها موجود در بازار! -

رئیس پلیس نهبندان تصریح کرد: همچنین در 48 ساعت گذشته ماموران پلیس نهبندان در راستای اجرای طرح مهار قاچاق سوخت در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای تردد این شهرستان به 6 دستگاه خودرو مشکوک و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. .

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، 6 هزار و 880 لیتر سوخت قاچاق در خارج از شبکه توزیع کشف کردند. در این رابطه ماموران 6 متهم را دستگیر کردند و دستگیرشدگان به همراه پرونده در جریان محاکمه قرار گرفتند.

کشف 250 کیلوگرم ماهی غیرمجاز در بشروجه

سرهنگ طاهری فرمانده انتظامی شهرستان بسروجا نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بوشرو در بازرسی از یک دستگاه کامیون تویوتا 250 کیلوگرم ماهی غیرمجاز و غیرمجاز کشف کردند. پلیس منطقه ارسک در بشروجه هنگام گشت زنی در محورهای ترافیکی شهر به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شد و خودرو را برای تحقیقات بیشتر متوقف کرد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی ماموران در بازرسی از کامیون تویوتا 250 کیلوگرم ماهی غیرمجاز و غیربهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال کشف کردند. در این رابطه ماموران خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *