کشف چهارراه حامیان سلامت چند سطحی در شیراز



به گزارش سلام نو، دکتر محسن رضایی شامگاه پنجشنبه 3 شهریور ماه در آیین بهره برداری از تقاطع چند لایه حافظ سلامت شیراز که همزمان با دومین روز از هفته دولت برگزار شد. ، تصریح کرد: هفته دولت نیز هفته مردم محسوب می شود چرا که دولت جمهوری اسلامی دستاورد مردم ایران در انقلاب است.

وی همچنین افتتاح پروژه شهدای سلامت را مربوط به دولت سیزدهم عنوان کرد زیرا اولین ماموریتی که دولت مردمی برعهده گرفت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود و افزود: خوشبختانه این ویروس در ایران کنترل شده است. امروز.”

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: شهدای سلامت و پرستاران عرصه بهداشت و درمان در شرایطی که این ویروس کاملا ناشناخته بود و در یک وحشت بین المللی بود، دل به دریا دادند و با تمام توان به میدان رفتند. و جان خود و دوران دفاع مقدس را فدا کردند و برای بازگرداندن سلامتی به جامعه دست دراز کردند.

استاندار فارس نیز در این مراسم گفت: دیدار با دکتر محسن رضایی یادآور ایستادگی و دفاع در برابر دشمنان اسلام و ایران است; چهره ای فوق العاده مورد علاقه امام (ره).

دکتر محمد هادی ایمانیه با ادای احترام به شهدای دفاع از کشور و حریم و سلامت که باعث شد امروز با آرامش و آسایش پروژه ها را افتتاح کنیم از تسریع و اقدام جهادی شورا و شهرداری شیراز در این زمینه تشکر و قدردانی کرد. تکمیل این پروژه را برشمرد و افزود: امیدواریم حرکت های جهادی رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

و رئیس شورای شهر شیراز در این مراسم گفت: قبل از افتتاح این چهارراه مهم شیراز در چند سطح باید یادی از نام مقدس شهدای مدافع سلامت کنیم. کسانی که فداکاری هایشان امروز ما را از نظر جسمی سالم می کند.

بیشتر بخوانید  مصرف زیاد این ۲ ویتامین خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد!

مهدی طاهری ادامه داد: المان ها باید در کنار تصاویر شهدای مدافع سلامت در این طرح قرار گیرد تا همه به یاد روزها و شب های سختی بیفتند که پرستاران و ایثارگران برای حفظ امنیت جامعه جان خود را فدا کردند.

وی به ضریب اشغال این پروژه 8 هکتاری نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین سطح مقطع در بین تمامی تقاطع های غیر درجه بندی شیراز مربوط به این پروژه است که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین طول کل مسیر اعم از زیرگذر و روگذر که همگی ساختمان فنی هستند را 8 کیلومتر عنوان کرد و از شهردار و شهرداران سابق، شورای فعلی و شوراهای سابق که مسئولیت داشتند تشکر کرد. اجرای این پروژه

طاهری خاطرنشان کرد: 350 میلیارد تومان شایستگی دولت برای این پروژه نبود و از محل اعتبارات شهروندان شیرازی اجرا شد.

معاون عمرانی شهرداری شیراز نیز در این مورد با بیان اینکه پروژه تقاطع چند سطحی مدافعان پدافند یک پروژه ترافیکی تکمیل کننده رینگ ترافیکی این کلانشهر است، گفت: البته این پازل زمانی تکمیل می شود که دوم تقاطع در مسیر جاده تکمیل شده و بلوار احمد بن موسی (الف) نیز قرار است محقق شود که خوشبختانه عملیات اجرایی آن آغاز شده و امیدواریم تا سه ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

امین ارزش ریالی این پروژه را 350 میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع به کار این پروژه پیش بینی می شد در مدت 36 ماه به بهره برداری برسد اما تصمیم شهرداری شیراز منجر به این شد که عملیات زودتر از زمان برنامه ریزی شده و ظرف 22 ماه تکمیل شد

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

معاون شهرداری شیراز با اشاره به اینکه این پروژه از چهار بخش تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: پل با دبی دایره ای به مساحت 250 متر مربع، پل گردش به چپ 270 متر و دو زیرگذر هر کدام 450 متر مربع است.

دیدگاهتان را بنویسید