کشف میلیاردها گندم قاچاق در هودابنده


ایرج هانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برخورد پلیس با قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در فصل برداشت گندم باید با نظارت بیشتر جلوی قاچاق اراذل و اوباش گرفته شود.

وی اشاره کرد که بازرسی پلیس وی با کمک دستگاه های ذیربط در مکان های مختلف مستقر می شود ، گفت: با تقویت نظارت و بازرسی ، دست دلالان و سوuses استفاده ها در فصل برداشت گندم کوتاه می شود ، ضمن اینکه شرایط مناسب برای خرید فراهم می شود محصولات از کشاورزان در مراکز خرید.

جانشین فرماندهی استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از کشف گندم قاچاق در استان ، از شناسایی و کشف گندم انباشته به ارزش 6 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس شهرستان در هدابنده خبر داد.

وی افزود که برای مقابله با انباشت و قاچاق گندم ، افسران اطلاعاتی یک انبار گندم را شناسایی و کارهای شناسایی را انجام دادند و 50 تن گندم انباشته از انبار کشف کردند.

به گفته کارشناسان ، هانی پور ارزش گندم انباشته شده را 6 میلیارد ریال اعلام کرد: دو متهم در این رابطه دستگیر شدند و پرونده قضایی در دادگاه تشکیل شد.

وی همچنین از کشف مواد مخدر قاچاق در سلطانی خبر داد و گفت: 11 افسر پلیس از سلطانی هنگام گشت زنی و کنترل محورهای حمل و نقل ، یک کامیون مشکوک شرقی و خودروی بازرسی را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو 128 نوع انواع انواع قاچاق مواد مخدر خارجی را کشف و در این رابطه متهم دستگیر شد که به همراه دارایی باز برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  صحبت های جگر سوز مهراوه شریفی نیا از کودکیش

انتهای پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید