کشف مفاسد اقتصادی در مواد اولیه بطری آب معدنی 148 میلیارد تومانی


کلاهبرداری 148 میلیارد تومانی در اربیل

دلگرم کننده: عامل افزایش قیمت آب معدنی در اردبیل در پی کلاهبرداری 148 میلیارد تومانی دستگیر شد.

ناصر عتباتی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در مقطعی از سال 97 شاهد افزایش قیمت آب معدنی بودیم که بررسی ها نشان می دهد با توجه به افزایش قیمت بطری ها و دهانه ها، مواد اولیه از بازار سیاه تامین می شود. . فساد در این زمینه کشف شد.

وی افزود: نشان داد که این بارنامه به نام استان اردبیل صادر شده اما مقصد مشخص نیست. با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد که بیش از 148 میلیارد تومان تخلف در این زمینه کشف شد.

عتباتی به مجموع پرونده های مفاسد اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: در سال 97 حدود 200 میلیارد تومان در حوزه های زمین خواری، اختلاس، ربا، فرار مالیاتی و … بوده است که میزان فساد در این پرونده است. بسیار بالا

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه این مجرم متولد 1360 و در 8 ماهگی در سال 1376 اخلال در نظام اقتصادی کشور را مختل کرد، افزود: پرونده در دست بازپرس است و نفر اول دستگیر شده است. و پرونده در دست بررسی است و جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد.

عتباتی به مشکلات موجود در تامین لبنیات و حتی سرم اشاره کرد و افزود: تخلفاتی در حوزه پتروشیمی کشف شد که در استان نیز بررسی شد و به دلیل کمیاب بودن مواد اولیه، قیمت محصولات افزایش یافت.

وی گفت: در بحث سرکوب فعالیت های غیرمجاز اقتصادی با هیچکس صلح نداریم و سال گذشته تسهیلات ارزی را بررسی کردیم که بیشتر آن در محل خود هزینه شد اما زمین به نام تسهیلات ایزوگام خریداری شد. ، که ما پیدا کردیم.”

بیشتر بخوانید  استایل و ژست های جالب نقش نازان در اکران فیلم سینمایی مطرب


دیدگاهتان را بنویسید