کشف دختر 18 ساله ندا در 40 سالگی / اصلا به سراغش می آید؟



من نمی دانم وی متولد 23 فروردین 1361 در اصفهان، مجری است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه نجف آباد و فارغ التحصیل رشته علوم رسانه است و اکنون یکی از مجریان شبکه من و تو در لندن است و یک دختر دارد. من نمی دانم علاقه او به حضور در تلویزیون یکی از آرزوهای دوران کودکی اش بود تا اینکه کار خود را به عنوان مستندساز در ایران آغاز کرد.من نمی دانم وی با سرمایه گذاری هنگفت کیوان عباسی و مرجان عباسی در سال 1387 با شبکه مانتو به طور رسمی وارد عرصه اجرا شد و هم اکنون تهیه کننده نیز می باشد. برنامه را اجرا کنید چرا که نه؟ که او را بسیار معروف کرد.

عکس ندا و دخترش از ازدواج اولشان.


دختر آقای ند

آقای ندا زمانی در ایران ازدواج کرد و حاصل این زندگی نوجوانی به نام نیکی است اما این زندگی دوام نیاورد و پس از طلاق مهاجرت کرد. پدرش به گفته دخترش فردی به نام سیدعلی موسوی است. خبر ازدواج ندا جناب با امید خلیلی و ازدواج ندا جناب و کسری در فضای مجازی منتشر شده است که صحت ندارد و همچنین عنوان شده که وی عروس سید کاسم موسوی است که در سال 1395 درگذشت.


دختر آقای ند

آقای ندا زمانی در ایران ازدواج کرد و یک دختر به نام نیکی دارد که این ازدواج دوام نیاورد و پس از طلاق به خارج از کشور مهاجرت کرد. گفته می شود یکی از دلایل اخراج ند خیانت شوهرش بوده است. ندا زمانی که در خارج از کشور زندگی می کرد، ابتدا ازدواج خود را مخفی نگه داشت اما پس از مدتی عکس های دخترش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید  یک برنامه بسیار جالب برای مهمانان در حالت داستان کودکان


دختر آقای ند


دیدگاهتان را بنویسید