مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف دختر دیوید بکهام از شریک بزرگش و واکنش سرد پدرش!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دیوید رابرت جوزف بکهام OBE یک فوتبالیست حرفه ای سابق انگلیسی، رئیس فعلی و مالک مشترک اینتر میامی CF و مالک مشترک سالفورد سیتی است.


کشف دختر دیوید بکهام از طبقه بزرگش!

بعد از بازی، بکام به فوتبال ادامه داد. به طور خاص، او مالک و رئیس تیم اینتر میامی CF MLS بود که اولین بار در سال 2020 شروع به کار کرد.

در سال 1999، بکهام با خواننده ویکتوریا آدامز، معروف به “Posh Spice” از گروه پاپ Spice Girls ازدواج کرد. توجه شدید رسانه ها به این زوج باعث افزایش محبوبیت بکهام در سراسر جهان و همچنین سبک لباس پوشیدن و مدل موی او شد. در سال 2003، او به عنوان افسر فرمان امپراتوری بریتانیا (OBE) انتخاب شد. او در سال 2014 دفتر خاطرات خود را منتشر کرد.


کشف دختر دیوید بکهام از طبقه بزرگش!

در سال 1997 آدامز با دیوید بکهام بازیکن فوتبال انگلیسی رابطه نامشروع داشت. این زوج که با نام “پوش و بک” شناخته می شوند، در مارس 1999 صاحب پسری به نام بروکلین شدند و چهار ماه بعد در یک مراسم مجلل در قلعه ای در خارج از دوبلین ازدواج کردند. آنها بعداً صاحب دو پسر دیگر به نام های رومئو (2002) و کروز (2005) و یک دختر به نام هارپر (2011) شدند. از اولین روزهای ازدواجشان، این خانواده تحت نظارت شدید رسانه های بریتانیایی بوده است. در حالی که Spice Girls در آن مدت با هم بودند، سومین آلبوم آنها به نام Forever در سال 2000 با استقبال بسیار گرم منتشر شد.

دیوید بکهام از وجود شریک جدید دخترش خبر داد و گفت که اصلا ناراحت نیست چون من را بیشتر از او دوست دارد و من هنوز اولین نفر در زندگی او هستم.
و پتنر یعنی پدر بزرگ و قوی او.

بیشتر بخوانید  نون باگت سه سوته رو تو خونه درست کن و لذت ببر ! دیگه از بیرون نخر

گل رز قرمز است 🌹 هارپر سون اشاره می کند که او عاشق است و این چهره بابا است 🤬🤬🤬 اما باشه گفت بابا که تو تنها ولنتاین من هستی ❤


کشف دختر دیوید بکهام از طبقه بزرگش!


دختر دیوید بکهام


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *