کشف جنجالی شکنجه رضا رویگری / فیلم


رضا رویگری بازیگر و خواننده مشهور ایرانی است. رضا رویگری از همسر اولش یک پسر دارد. رضا رویگری از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است. رضا رویگری چند سال پیش با همسر دومش ازدواج کرد اما گویا از همسرش جدا شده و به خانه سالمندان منتقل شده است.

رضا رویگری در فیلمی که در آسایشگاه کهریزک گرفته شده است اظهار داشت که در این آسایشگاه بدون موبایل و کارت بانکی مانده است.

افشای شکنجه رضا رویگری

علیرضا غروی مجری، بازیگر و فیلمساز می گوید در حال حاضر حاج مهدی عباسی از مالکان بزرگ شمیران تهران به وی گفته است که یک آپارتمان 150 متری در خیابان نیاوران با تمام امکانات و چندین مورد وجود دارد. پرستار خودش را آماده کرد تا رضا رویگری بیاید.

علیرضا گراوی با بیان اینکه از دوستان بسیار صمیمی رضا رویگری است و از زندگی خصوصی این هنرمند آگاه است، با بغض می گوید: وقت آن است که صحبت کنم و بگویم رضا چقدر مظلوم است.

او از واکنش چهره های هنری برای کمک به رضا رویگری ناراحت است و می گوید: «چطور وقتی زنگ زدم، گریه کردم و خواستم برای رضا عزیز کاری انجام بدهم، گرفتار شدی، اما حالا قهرمان می شوی؟! “

غروی که مجری رادیو هم هست می گوید دوستی اش با رضا رویگری به 20 سال قبل بازمی گردد.

او گفت: «من بسیار بیمار و ناراحت هستم. دو سال تمام تلاشم این بود که کاری کنم که رضا به آخر خط نرسد و…

وی می‌افزاید: به خدا شهادت می‌دهم و به راستی به این دنیا سوگند که مهم‌ترین دغدغه‌ام در این دو سال رضایت شخص بوده است، از هزینه‌های درمانی و اجتماعی گرفته تا پرداخت معوقات خانه‌اش. قلبم درد گرفت که فکر نمی کنم پسرش کیارش هم بداند گریه می کند که رضا برای من گریه کرد، از ظلمی که به او شد.

دو سال این همه درد را توی دلم ریختم و حرفی نزدم و فقط اجازه دادم رضی خودش را خالی کند اما وقت حرف زدنم رسید. من خودم سال ها در رشته روانشناسی کار و تدریس کردم و در این دو سال همیشه سعی کردم با تمام ممنوعیت ها و محدودیت هایی که وجود داشت و هیچکس نمی توانست به رضا سانگو نزدیک شود، صبور باشم.

متأسفانه رضا خیلی وقت است که به دردسر افتاده است. «ساعت ها کنار من گریه می کرد و از مرگ می گفت.

رضا رویگری

غروی با اشاره به کمک هایی که این روزها به رضا شده است، گفت: در این دو سال برای رضای عزیزم هزینه های زیادی کرده ام اما با جان و دل. بله، چون وقتی زنگ زدم و گریه کردم و به کارگردان ها و هنرمندانی که با رضا زندگی می کردند و با او خاطره داشتند، خبر دادم، همه گفتید که علی جان شرمنده، کاری از دست ما برنمی آید! خرج هایی که اون موقع باید میدادی، من از جیب خودم دادم، حالا قهرمان داستان رضا روژگری شدی!؟ من نمی دانم این عدالت کجاست. که درد دارد «نمی‌خواستم بگویم، نمی‌خواستم حرف بزنم، اما می‌گویم و حرف می‌زنم.

وی همچنین خاطرنشان می کند: کجا بودید که به شما آقایان عزیز، دوستان آقای رویگری گفتم این مرد بزرگ فیلم نیاز به حمایت معنوی دارد، من حتی مراسمی ترتیب دادم، اما همان دوستانی که امروز اعلام کردند به دنبال رضا رویگری هستند، این کار را انجام دادند. نیامد و وانمود کرد که اسیر شده است.

بیشتر بخوانید  اخبار حوادث | رودخانه جان یک دختر بچه را گرفت

در همین لحظه حاج مهدی عباسی از مالکان بزرگ شمیران تهران به من گفت که یک آپارتمان 150 متری در خیابان نیاوران با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده ام تا رضا بیاید، تنها بودم و به او گفتم این کار را بکن هیچکس تنها نیست. حالا از همه جای دنیا به آقایان زنگ می زنند و می گویند برای شما خانه می خریم! «آقای رضا رویگری نیازی به ترحم ندارد.

دوست رضا رویگری به سلسله اتفاقات ناخوشایند زندگی این هنرمند سرشناس می پردازد و می گوید: موهای رضا به طرز عجیبی سوخت و مدتی برای شفای او مرهم خریدم تا زخم هایش را التیام بخشم. «گریمور را به خانه شخصی رضا بردم و گفتم موهایش را درست کند که فکر کند مو دارد و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

علیرضا غروی در پایان می گوید: در حال حاضر خانه، اثاثیه و پرستار رضا رویگری آماده است و این هنرمند نیازی به دلسوزی و مهارت بیشتری ندارد.

اولین گفتگو با تارا کریمی همسر رضا رویگری پس از اکران فیلم خانه سالمندان

اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به ضبط آسایشگاه کهریزک استثنایی بود. همسر این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در این گفتگو اعلام کرد که شرایط مالی برای نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نشده است.

او چندین سال است که از وضعیت خود می گوید، اما هیچکس توجهی نمی کند. متأسفانه اخیراً کنترل سلامت خود را از دست داده اند. توان نگهداری از او در مراکز خصوصی را نداشتم و از طرفی حتی نمی توانستم از او مراقبت بدنی کنم و پس از مشاوره تصمیم گرفته شد که او را در شرایطی نگه دارم که بتوان از او مراقبت کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر عده ای واکنش عاطفی نشان می دهند من 8 سال با آنها زندگی کرده ام چرا هیچکس در این مدت کاری نکرده است؟ من 32 سال سن دارم و در این مدت هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم، اما شرایط به قدری پیش رفت که او ابتدا نیاز به توجه بیشتری داشت.

در این مدت هیچکس دوست نداشت حتی یک روز با او باشم اما بهترین سال های زندگی ام را به او تقدیم کردم. وی درباره ویدئوی رضا رویگری توضیح داد: متاسفانه این ویدئو به گونه ای ضبط و در فضای مجازی پخش شد که همه فکر می کنند من این کار را برای خودم انجام دادم اما اصلا به وضعیت فعلی نگاه نمی کنند و از جریان فعلی بی اطلاع هستند. شرایط زندگی ما “

تارا کریمی همسر رضا رویگری ادامه داد: در این چند سال اگر او هم ایفای نقش می کرد کفاف کرایه خانه و هزینه خانه را نمی داد. متاسفانه، این مورد نیست. همه آنهایی که نگران او بودند، آمدند تا او را خوشحال کنند.

وی گفت: متأسفانه در آن ویدیو دوستان ارزشمند کهریزک که مانند یک فرشته و بدون هیچ چشمداشتی از دیگران مراقبت می کنند مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و من واقعاً ناراحت شدم.

همه کسانی که امروز در مورد من قضاوت می کنند شماره تلفن همراه من را داشتند، دوست دارم با من تماس بگیرند تا برخی مسائل را روشن کنم.

بیشتر بخوانید  ببینید | فیلم غم انگیز از جنازه خانواده جلیلیان در متروپل آبادان

حمایت کامل پرویز پرستویی و علیرام نورایی از رضا رویگری

پس از انتشار فیلم دردناک رضا رویگری در خانه سالمندان، علیرضا اصغری (مددکار اجتماعی) و پرویز پرستویی و علیرم نورایی به رضا رویگری با یک پرستار تمام وقت آپارتمان دادند.

سکوت همسر جوان رضا رویگری شکسته شد

رضا سال هاست که یکی از پرکارترین هنرمندان بوده و طبیعتا باید درآمد خوبی هم کسب می کرد. از روزی که با آقای رویگری ازدواج کردم، هیچ حمایت مالی که بتوانیم به آن امیدوار باشیم، نداشته ام. متاسفانه 8 سال از سکته مغزی می گذرد و بیکار شده اند.

انجام کارهای کوچک درست است، اما برای پوشش هزینه ها کافی نیست. روزی در زندگی مان داشتیم که از نظر مالی سخت بود اما گذشت. اکنون بر عهده دولت جدید است که مسئولان را مجبور به انجام کاری کند.

در زیر می توانید گفتگوی جالبی را مشاهده کنید همسر رضا رویگری نگاهی به:

این گفتگوها ادامه دارد و توجه شما را به این گفتگو جلب می کنم.

شاید قضاوت های زیادی برای شما انجام شده باشد. بعد از ازدواج با آقای رویگری. کدام احکام بیشتر شما را ناراحت کرده است؟

بله شنیدم حرفه هایی که شنیدم، حرفه های خوبی نبودند. برخی از افراد با هوش بالا به انتخاب من احترام گذاشتند و تشویقم کردند، اما برخی به طعنه با من برخورد کردند.

گاهی آن حرف ها را با رضا در میان می گذاشتم، می گفت تو را نمی شناسند و با شخصیتت آشنا نیستند.

بالاخره حق هم دارند چون زن جوانی را می بینند که کنار یک هنرمند 43 ساله ایستاده است. شاید خوب به نظر نرسد، من به آنها احترام می گذارم، اما این انتخاب من بود و هنوز زندگی می کنم.

من دوست دارم دروغ بگویم، زیرا در همه چیز روزهای سختی را پشت سر می گذارم.

نتایجی که اظهار شده

تا روزی که زنده ایم باید قدر همدیگر را بدانیم.

رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می برد.

رضا رویگری در مصاحبه ای اظهار داشت که همسرش او را به مدت یک هفته در #سنگرگاه تنها گذاشته و متاسفانه راهی برای تماس با دوستان و آشنایانش نداشته است.

رویگری که با شماره تماس یکی از بندهای این پرورشگاه صحبت می کرد، گفت که وضعیت جسمانی خوبی دارد اما مدتی است که در زندان به سر می برد و اعصاب خود را از دست داده است. در ادامه صحبت های رضا رویگری را مشاهده می کنید:

بیوگرافی رضا رویگری

نام: رضا

نام خانوادگی: رویگری

تاریخ تولد: 1325/10/6

محل تولد: تهران

متاهل: متاهل

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر و خواننده خوب کشورمان متولد 6 دی ماه 1332 در تجریس تهران است که تنها یک پسر و یک نوه دارد. رضا رویگری بعد از دبیرستان در آزمون های خلبانی در تجریس شرکت کرد اما قبول نشد و سپس به نقاشی و سپس بازیگری روی آورد. او با بازی در ویس و رامین وارد دنیای بازیگری شد، جالب اینکه نقاش حرفه ای بود و حتی نمایشگاه های متعددی در ایران و آمریکا داشت.

فعالیت بازیگری رضا رویگری

رضا رویگری با معرفی خانم خجسته کیا که به دنبال بازیگر خوش صدا بود و اولین بار در نمایش اویس و رامین بازیگری را تجربه کرد به عرصه بازیگری معرفی شد. پس از چندین سال کار در تئاتر، در سال 1356 با سریال لحظه در تلویزیون دیده شد، اما پس از آن چند سال تنها در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد و تنها در سال 1340 در تلویزیون ظاهر شد.

بیشتر بخوانید  جلسه ویژه ای با عنوان "رتبه بندی معلمان" و "تساوی بازنشستگی"

پس از چندین سال دوری از تلویزیون، در سال 1361 به تلویزیون بازگشت و در سریال «محله برو بیا» بازی کرد. این مجموعه تلویزیونی در سال 1362 پخش شد و موضوع آموزش حقوق کودکان و کاربرد آن در زندگی بود. اکبر عبدی، مرحوم رضا ژیان و آتیلا پسیانی دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

رضا روژگری در سریال محله برو بیا

رضا رویگری پس از بازی در برو بیا در سال 1363 در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه برو بیا در روستا ساخته شد و چند بازیگر جدید به آن اضافه شدند. این سریال با هدف آموزش بهداشت و کاربرد آن در زندگی به کودکان انجام شد که یکی از نکات برجسته شهرک سلامت ترانه هایی بود که بچه ها با هم می خواندند.

رضا رویگری وارد سینما می شود

رضا رویگری در سال 1363 با بازی در فیلم عقاب ها وارد عرصه سینما شد و با بازی خوبی که در این فیلم به نمایش گذاشت توانست به شهرت زیادی دست یابد. فیلم عقاب ها به کارگردانی یادا هاچیکیان روایتی از جنگ ایران و عراق است که با استقبال بسیار مردمی مواجه شد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد. او بعدها در 28 فیلم سینمایی بازی کرد و برای آثارش آهنگسازی کرد. او از سال 1994 در آمریکا بوده است مهاجرت ها نقاشی را شروع کرد و پس از سال ها بازگشت از سینما در سال 1361 با فیلم بوتیک به سینما بازگشت.

رضا رویگری در یک بوتیک

بوتیک نام فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت اله محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم برنده سیمرغ بلورین اولین فیلم برتر بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد. بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، رضا رویگری، افسانه چهره آزاد و… در فیلم به ایفای نقش می پردازند. رضا رویگری در سال ۱۳۸۶ در دو فیلم قرنطینه و مینون لیلی بازی کرد. مجنون لیلی فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی کاسم جعفری و نویسندگی فرهاد نوری و مسعود صحت و رویگری در نقش اول به همراه محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست بود.

خلاصه داستان:

Crazy Lily از 5 قسمت تشکیل شده است و با هدیه روز ولنتاین همراه است که دست به دست هم می دهد تا در نهایت ….

رویگری در سال 2008 در سه فیلم دلشکسته، چشمک و موج سوم بازی کرد. او در سال 1388 در فیلم های شور شیرین و زومهریر خوش درخشید. شور شیرین فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی محصول سال ۱۳۸۸ است.

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری یک کنسرت همچنین در سال 1996 در ایالات متحده برگزار شد.

رضا رویگری سه آلبوم موسیقی به نام های «از عشق گفتن»، «غوغا» و «کازابلانکا» منتشر کرده است.

او همچنین خواننده سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اوایل انقلاب است.

دیدگاهتان را بنویسید